12 Şubat 2016 Cuma

Evinizin Dekorasyonuna Sıcak Bir Detay


Kışın havalar soğudukça evimde ortamı daha sıcak gösterecek nesnelere ihtiyaç duyarım.Örgü battaniyeler,örgü kırlentler,kozalak detaylı süs objeleri hatta mumlar...Bu dekoratif ürünlerin odada bulunması sanki odayı sobadan daha çok ısıtıyor gibi gelir bana.Şimdide bu dekorasyon ürünlerine bir yenisini daha ekliyorum , ÖRGÜ PUFLAR! 




Eminim sizde çok sık karşılaşmaya başladınız bu örgü puflarla.Bende hemen evime bu puflardan yapmayı planlıyorum.İşin içinde örgü girdiğinde hemen ışık gören tavşan misali donup kalırım :) Fikrim zihnim hemen nasıl yapsam derdine düşer...


Ufak bir araştırma biraz gözlem ile nasıl yapıldığını çözmüş gibiyim .Fakat yapmadan sizlerle paylaşarak sizlere yanlış bilgi aktarmak istemiyorum.Önce bir kendim deneyimleyim becerebilirsem eğer blogumun  kendin yap kategorisinde hemen sizlerle paylaşıyor olurum.


Ben bu örgü pufların dekorasyon anlamında eve oldukça modern bir hava verdiğini düşünüyorum.Hem kullanım açısından hem de görsel anlamda bu puflar evinizin baş köşesinde yerini almalılar bence.


Dikkat ettiniz mi son zamanlarda da dekoratif objelerde yıldız figürü oldukça moda olmaya başladı.Ben çok sık karşılaşır oldum doğrusu.





Ben bu örgü pufların kışın soğuk havalarda evimizi daha çok ısıtacağı görüşündeyim :) Örgüler hep sıcaklık hissi verir bana.Sizce de çok güzel değiller mi ?

10 yorum:

  1. Çok güzeler bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle çok güzell ve bence de iyi ısıtır :)

    YanıtlaSil
  3. o ikinici resimdeki örgü puflara bayıldım onlardan rengarenk olsa ne hoş olurdu ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya :) Ne güzel olurdu ben örmeyi düşünüyorum ama bu kadar güzel olur mu bilemedim :)

      Sil
  4. Gerçekten hepsi de çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. İç mekan tasarımcı olarak detay eve sıcaklık katmış özellikle oturma odalarında veya genç odalarında kullandığında daha güzel görüntü oluşturur, kullanılmalı :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Ayy çok güzeller ya ben örmeye kalksam seneye kışa anca yetişir :) nasıl örmüşler pek anlamadım ama sanki yanlamasına örüp büzmüşler. haydi hayırlısı:)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel sicacik oturma köseleri. Birinci resme bayildim. Hepsi ayri güzel.

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık muhteşem olmuş... Minder delisi biri olarak hemen denemek istiyorum:)))

    YanıtlaSil