18 Ocak 2016 Pazartesi

Vissmate ile Hijyenli Günler



      Vissmate piyasaya yeni giren bir çamaşır suyu markası.Geçen gün elime geçen Vissmate ürünlerini hiç üşenmeden iki banyomda,tuvaletimde ve mutfağımda deneyimledim.Çok çocuklu bir ev sahibimiz olduğu için evimizde iki banyo bir tuvalet var.Bu yüzden sadece banyo temizliğim günümün yarısını alıyor diyebilirim.Bu yüzden benim temizliğe ayıracağım vaktimi azaltacak hızlı etkili ürünlere ihtiyacım var.Kim ister ki gününün yarısını banyo ve tuvalet temizliğinde harcamak.

    Vissmate gönül rahatlığı ile beyazlatma konusunda sınıfı geçti diyebilirim.Kesinlikle hızlı etkili bir yapısı var.Mutfak lavabomu temizlerken hiç sorun yaşamadım.Çabuk etkisi sayesinde lavabomda olan çay lekelerini gayet iyi geçirdi.

Vissmate'in sıvı yapısı orta ayarda bir yoğunluğa sahip.Fakat burda aklınıza şu gelmesin lavaboma döktüm akıp gidecek bir işe yaramayacak.Hayır! Öyle olmuyor.Lavabonuzun üzerinde duracak şekilde bir yoğunluğu var.Bu yoğunlukta sanırım bizler için yeterli.

Vissmate'in 4 adet koku çeşidi var.Çam ormanları,Limon gücü,Deniz ferhalığı  ve çiçek bahçesi.Bu ürünlerin her birini ayrı ayrı denedim.Fakat kokusu konusunda sizlere ah hiç çamaşır suyu kokmuyor ev miss gibi çam ormanı ,limon filan kokuyor diyemem.Dersem sizi kandırmış olurum ki bu hiç hoş olmaz.Fakat şunu söyleyebilirim .Ürünü kullandıktan sonra banyonuzda çamaşır kokusu uzun süre kalmıyor bir saat içerisinde uçup gidiyor.Hatta beni en sevindiren yanı ellerimde koku bırakmaması oldu.Çünkü eşim çamaşır suyu kokusunu hiç sevmez.Ellerimde çamaşır suyu kokusu olunca suratını buruşturur.Vissmate'i kullandığım gün özellikle ellerimi kokladım ve hiç ellerimde çamaşır suyu kokusu yoktu.Beni de en sevindiren yanı bu oldu.

Bence Vissmate'e bir şans verilebilir.Eğer bu ürünü almak isterseniz http://www.vissmate.com.tr/ 'ye bir göz atmanızı öneririm.Ücretsiz tüketici hatları var siparişinizi oradan verebiliyorsunuz..Ya da sayfanın sosyal medya hesaplarından kendileri ile iletişime geçebilirsiniz.

Vissmate'i kısa sürede tüm marketlerde bulabileceğinizi düşünüyorum.

https://www.facebook.com/vissmateturkiye
https://www.instagram.com/vissmateturkiye/
https://twitter.com/VissmateTurkiye

4 yorum:

  1. Her blog ayri bir dunyadir bana gore ve sizin dunyanizda gercekten cok icten ve samimi geldi bana.Sizi takipteyin bundan sonra :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah :) Yorumun için çok teşekkür ederim tatlım çok sevindim böyle düşünmene :)

      Sil
  2. ben de beğendim baya yoğun kıvamlı ve kokusu da öyle çok ağır değil..

    YanıtlaSil
  3. Ellerde koku bırakmaması çok iyi, denemek lazım :)

    YanıtlaSil