12 Kasım 2015 Perşembe

Essence Çekiliş Sonucu

Geçtiğimiz günlerde Essence ile düzenlediğimiz çekilişimizin sonuçlandı.2 kazananı olacak bu çekilişin kazananlarını açıklamadan önce bir kaç açıklama yapmak istiyorum.
Çekilişimde blogumun takip edilmesini zorunlu şart kabul etmiştim.buradan inceleyebilirsiniz.Kendi blogunda yayınlayacak olanlara da ekstra 5 hak vereceğimi söylemiştim.Hem blogumu takip edip hem de blogunda paylaşan kişiye bu açıklama doğrultusunda 6 hak verdim.
Çekilişimizi kazanan blogger arkadaşlarıma mail atıcam eğer Pazartesiye kadar mailime dönüş olmazsa kazananı tekrar belirleyeceğim.
Blogumda yazılı bir açıklama şeklinde belirtmek istediğim bir durum var.Kazanan kişilere kargoları mutlaka gönderilecektir..Hatta eğer kendileride isterlerse kargo ellerine ulaştığında bloglarında bir yayın yada google +'da bir paylaşım yapabilirler.Böylece hediyenin ellerine ulaştığını hepimiz görmüş oluruz.Böyle bir açıklama yapıyorum ki bu tarz çekilişlerde kafalarda soru işaretleri mutlaka oluşuyor ve bende buna maruz kalmak bununla ilgili bir sıkıntı yaşamak istemiyorum.
Kahta'da bulunduğum ve buranın çok fazla muhafazakar durumundan dolayı tek başıma dışarı çıkamıyorum.Kargoyu eşim postaya verecek.Eşimin postaya vermesinde bir iki gün gecikme olabilir.Şimdiden de bunu belirtmek istiyorum diyerek yazıma son veriyorum.
Bu açıklamaları sabırla okuduğunuz için teşekkürlerimi  sunuyorum :)))Kazanan arkadaşlarımı ise tebrik ediyorum.Çekilişlerime kısa süre içinde tekrar devam edicem takipte kalın :))))










13 yorum:

  1. kazanan arkadaşlara tebrikler. güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim kazananlari gule gule kullansinlar

    YanıtlaSil
  3. Şimdi mailini alınca o kadar mutlu oldum ki bitanem :) doğum yaklaştığından dolayı hiç uyuyamıyorum geceleri sabahları da ağrılatla sersem gibi oluyorum. Mail o kadar iyi geldi ki bana sersemliğim de gitti :))) teşekkürler hemen adres bilgisi yazıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohh ne güzel bebek hediyesi olucak desene :))) Güle güle kullan canım :))

      Sil
    2. Aynen :) adres bilgilerini gönderdim. Telefondan mail attığım için biraz tereddütte kaldım mail bazen gitmiyor ola biliyor telefondan. Eyer gelmezse bana bir haber verirsin tekrar gönderirim :) her şey için çok teşekkürler :)

      Sil
    3. Şimdi baktım canım mailin gelmiş :)))

      Sil
  4. Tebrikler şanslı takipçilere

    YanıtlaSil
  5. Cok tesekkurler bilgilerimi gonderdim. Hayirli cumalar😌

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir çekilişmiş, kaçırmışım. Kazananları tebrik ediyorum, iyi günlerde kullansınlar :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullansın kazanan arkadaşlar :)

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullansın arkadaşlar, yine şans benden değildi ama olsun nasip :)

    YanıtlaSil
  9. İyi günlerde kullansınlar :) Tebrıkler :)

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir