18 Kasım 2015 Çarşamba

DEKORASYON I Yastıkların Gücü Adına


Ev dekorasyonu benim için oldukça önemlidir.Çünkü bir insanın kendini en iyi hissedeceği yer evidir.Evimi dekore ederken beni heyecanlandıran ürünleri tercih ederim.Hatta kıyafet,makyaj malzemelerinden ziyade en çok parayı ev eşyalarına harcarım. Evimde olmazsa olmaz detaylarım vardır mesela.Yastıklar gibi...Evet evet yastıklar...Çeşit çeşit renk renk yastıkların bir mekana sıcaklık kattığına inanırım hep.Nasıl ki perde,halı olmazsa olmaz yastıklar da bence olmazsa olmaz :)


Son zamanlarda modern evlerin birçoğunda dikkatimi düz renkli bir koltuk üzerinde kullanılan çeşit çeşit , renk renk yastıklar çekiyor.Mekanın renkleri ile uyumlu birden fazla kullanılan yastıklar ortama sıcaklık katıyor.


Yanlızca sıcaklık mı katıyor ? Hayır ! Aynı zamanda yastıklar mekanda bütünlüğü de sağlıyor.Sizler için bulduğum görsellere bir göz atın derim.Yastıklarda kullanılan renklerin mekanın havasını nasıl değiştirdiğini inceleyin.Fotoğrafları incelerken bu yastıklar olmazsa oda nasıl görünürdü birde bunu hayal edin! 


Birbirinden degisik yastik modelleri bulabileceginiz aşağıdaki siteleri inceleyebilirsiniz yastıkları harika ! 

 http://www.piculetstore.com/
http://www.apolena.com/
http://www.englishhome.com.tr/







2 yorum:

  1. Bende yastıkları çok seviyorum :) Çok çok yastık çok çok mutluluk :))))

    YanıtlaSil
  2. ben de çok seviyorum yastıkları,hatta eşim der ki,yastıkların oturmadığı yer bulsak da otursak:)))

    YanıtlaSil