21 Kasım 2015 Cumartesi

Dantelli Gelinlik Modelleri


Gelinliklerdeki dantel detaylarının her zaman gelinliğe romantik bir hava kattığını düşünürüm.Abartıdan uzak ,sade ama şık bir görünüm ..
Dantel detayları genellikle kabarık olmayan düz gelinliklerin bütününe hakim olurken kabarık gelinliklerde çoğunlukla omuz ve etek kısımlarında kullanılmış.
Bu yazımda evlenecek bayanlar için dantelli gelinlik modellerini araştırdım ve sizlerin beğenisine sunuyorum.












Benim tercihim her zaman kabarık gelinliklerden yana oldu.Ben dantelli gelinlik modellerinden en çok 1.fotoğraftakini beğendim.Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz ?

4 yorum:

  1. harika modeller.. çok zarifler :) bir gün ben de seçebilecek miyim acaba ?! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin vardır bir kısmeti canım :) Zamanı gelince sende seçersin :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim canım insanın içi gidiyor :)) Tekrar düğün yapası geliyor :)

      Sil