2 Ağustos 2015 Pazar

Dekorasyon I Mutfaklara Sihirli Dokunuş

Kulplu bardakları sever misiniz ? Ben bayılırım :) Özellikle bu bardaklardan kahve gibi sıcak içecekler tüketmeyi çok severim.İçimi de benim için ayrı bir zevk olur.Birde her seferinde aynı kulplu bardağı kullanmayı da sevmem.Değişicek her seferinde kullandığım bardak.Deseninden sıkılıveririm hemen.Bu yüzden de çeşit çeşit kulplu bardaklar alırım.Fakat Bu güzelim bardakları da kapalı dolapların arkasında tutmak hiç içime sinmez.Dolaplarda durmamalı bu güzelim bardaklar...Peki nerelerde durmalı ? Nasıl olmalı ?





Dolap yerine duvarlarınıza koçtaş,tekzen gibi mağazalarda satılan raflardan alıp kurabilirsiniz.Burada sadece bardaklarınızı değil renkli tabaklarınızı dekoratif süs objelerinizi de kullanabilirsiniz.Hem görsel olarak evinize güzellik katar hem de kullanım açısından daha rahat olur.




Dolaplarımızın alt kısmına takılan kancaları kullanarak kulplu bardaklarınızı asabilirsiniz.Böylece bardaklarınız hem dolabınızda yer kaplamaz hem de dekorasyonunuza değişiklik katar.














Bence bu raflar mutfaklara renklilik getirmiş. Sizce nasıl olmuş ?

5 yorum:

  1. Bayılıyorum kupalarda kahve içmeye yaa tek zevkim ondesem yalan olmaz alt tarafın kupa& fincan ne kadar mutlu ediyor insanı değil mi :) çok zevkli cıvıl cıvıl bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  2. Farklı dekorasyon fikirleri öneriyorsunuz.Bizde beğenerek bakıp bir şeyler öğreniyoruz sayenizde.Ben en çok 1.resimde ki kulplu bardakları beğendim.Çok şık tasarımlar.Sevgi Saygı ve Hürmetlerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :)))

      Sil
  3. Kupa bardakları özellikle de cıvıl cıvıl renkli olanlara bayılıyorum. Açık raflarda çok güzel duruyorlar fakat temizlik açısından pek de iyi olmaz . Hergün hepsi yıkanamayacapına göre toz olur:)) Filmlerde de açık raflarda kupaları görünce aklıma gelen ilk bu oluyor;) Sevgiler♥

    YanıtlaSil