19 Temmuz 2015 Pazar

Diadermıne Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyicisi Yorumu


Diadermıne çift fazlı kirpik koruyucu göz makyaj temizleyici ...Wuuuwwww ne kadar da uzun isim oldu değil mi ? Peki bu kadar uzun isimli ,kirpik koruyucu özelliğine sahip makyaj temizleyici nasıl bir ürün ? Özelliklerinin hakkını veriyor mu ? Peki gelin hep beraber bakalım


Dıadermine göz makyajı temizleyiciyi aldığımda nasıl bir ürün olacağını çok merak ediyordum doğrusu.Çünkü diğer makyaj temizleme ürünlerinden farklı bir görünümü var.Alt kısımda şeffaf renkli losyon üst kısımda ise mavi renkte yağlı yapıda bir sıvı.Mavi sıvının yağlı bir yapıda olmasından dolayı bu iki ürün birbirine karışmıyorda.Fakat kullanım sonucu beni hayal kırıklığına uğrattı diyebilirimYüzümde çok yağlı yapıda ürünler kullanmayı sevmiyorum.Diadermine çift fazlı kirpik koruyuculu bu ürünün yapısı oldukça yağlı.Sanırım Kirpik koruyuculu olmasından kaynaklanıyor bu durum.
Ben yağlı yapıda ürünleri kullanmayı sevmediğim için bu ürünü beğenmedim.Fakat sizin cildiniz kuru bir yapıdaysa bu ürünü deneyebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Bende hiç memnun kalmadm canım yaa okadar yağlı ki gözlerim buğulu falan görüyodu kullandığım da :(

    YanıtlaSil