21 Haziran 2015 Pazar

Yaz Tatilinde Tarzınız Nasıl Olmalı ?



Yaz kendini iyice hissettirmeye başladı.Bu süreçte senelik izinlerimiz belirlendi ve tabii bizim iş ortamında da tatil hayalleri aldı başını gitti.İçimiz tatil hevesiyle kıpır kıpır olmuş durumda.Bizim halimiz böyleyken konuşmalarımızda baya baya Bodrum ,Çeşme rüzgarları esmeye başladı.Bu durumda bloguma tatil ile ilgili yazılarda eklemek kaçınılmaz oldu.Gelin bakalım yaz tatilinde nasıl bir tarzımız olmalı ?

Öncelikle tatil demek rahatlık demek.Rahat olmak kendimize bakmayacağımız anlamına da gelmez ki :) Hem rahat hem şık olabiliriz.Nasıl mı ? Örneğin bol kıyafetler ilk tercihimiz olmalı.Salaş bir görünüm yazın vazgeçilmez tarzları arasında.Pantalonlar raflara kaldırılsın şalvarlar ise elimizin altında bulunsun.




     Yazın açık renkli kıyafetler tercihlerimiz arasında olmalı.Böylece güneş ışınlarının etkisini daha az hissedebiliriz.


Rahat ve ter emici özelliğinin yanı sıra doğal ve şık olmasından dolayı Buldan işi ve Şile bezinden yapılan kıyafetlerde yazın vazgeçilmezlerimiz arasında olmalı.


Daha önce buradaki yazımda 2015 yaz modasından bahsetmiştim sizlere.Hasır modası bu yaz kendini iyice hissettirecek demiştim.İşte sizde bu yaz salaş bir elbise giyerek hasır çanta ile kombininizi tamamlayabilirsiniz.







3 yorum:

  1. off o beyaz dantel detaylı elbiseye bittim mutlaka o tarz bişi alıcam :) bende bloğa beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel kıyafetler ya bayıldım :) benim bloguma da beklerimm

    YanıtlaSil