1 Mayıs 2015 Cuma

Meybeline The Collossal Go Extreme Volum Nasıl Bir Mascara ?





Geçtiğimiz günlerde instagram sayfamda da paylaşmıştım Meybeline the collossal go extreme volum mascarayı.Şimdide blog okuyucularımla paylaşmak istiyorum bu mascara deneyimimi.Sizde bu ürünün nasıl bir ürün olduğunu merak ediyorsanız gelin beraner inceleyelim :))

Meybeline the collossal go extreme volum mascarayı Gratis mağazasından indirimdeyken 15 tl'ye almıştım.Aslında mascara ihtiyacım hiç yoktu.Fakat görümcemde görüp kalitesine hayran kalmıştım.İndirimdeyken de kaçırmak istemedim.


Mascaralarda fırça yapısı oldukça önemli.Kirpiklerinize istediğiniz görünümü boyadan ziyade mascaranın fırçası sağlıyor çünkü.Meybeline collossal go extreme volum'un fırçası dolgun bir yapıya sahip.Sık ve yumuşak kıllara sahip olduğu için kirpiklerde oldukça hacimli bir görünüm sağlıyor.Daha dolgun ve uzun bir görünüm veriyor ve kirpiklerinizi makyajınızda ön plana çıkartıyor.
Kimileri kirpiklerinde dolgun bir görünüm ister eğer sizde makyajınızda kirpiklerinizi ön plana çıkartmak istiyorsanız meybeline the collossal go extreme volum maskara tam size göre.Bu ürünü özellikle gratis mağazalarının indirimlerini takip ederek çok uygun fiyatlara almanızda mümkün.

                                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder