27 Nisan 2015 Pazartesi

Keyifsepet.com'dan Ne Aldım?

Geçtiğimiz günlerde Keyifsepeti.com'dan ufak ve pratik bir alışverişim oldu.Muhasebecimiz Çiğdem çok sever internetten alışveriş yapmayı.Malum çalışınca zamanı olmuyor insanın.Birde düğün telaşı var tabii..Yoğun bir dönem geçirdiği için alışverişlerinin bir kısmını internetten yapıyor.Bende http://www.keyfisepet.com/ adresini onun sayesinde keşfettim ve ufak birşey sipariş ettim.






                                       

Daha önce BURADA ki yazımda küpelerinizi nasıl düzenleyebileceğinizi anlatmıştım ve bir öneri vermiştim.Bu sefer keyifsepet.com'dan kolyelerimi düzenlemeye yönelik bir aparat aldım.İyi ki de almışım çok pratik ve kullanışlı oldu.Küpelerimden sonra kolyelerimde daha düzenli bir hal aldı.


Kolye aparatı bir set halinde satılıyor.http://www.keyfisepet.com/bling-eez-taki-ve-aksesuar-organizer Bu linkten ürünü inceleyebilirsiniz.Ben sadece kolyeler için olan aparattan bir tanesini kullandım.Daha bu şekilde iki adet daha kolye aparatı var.Bir de bu aparatın küpeler ve yüzükler için olanından var setin içinde.

Nasıl buldunuz ? Çok pratik değil mi?







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder