11 Nisan 2015 Cumartesi

Avon Perfect Kiss Ruj


Avon Perfect kiss 13806 Peach peck ruju deneyimledim.Bakalım deneyimim sonucu bu ruj nasılmış ? Alınmalı mı alınmamalı mı ?


Öncelikle avon perfeckt kiss 'i alırken rengine hayran kalmıştım.Hatta dış görünüşü bile çok etkilemişti beni.

Siparişim gelip ruju deneyimlediğimde açıkcası birazcık hayal kırıklığına uğradım.Ruj mat bir renge sahip değil.Dudağınıza sürdüğünüzde görünmüyor diyebilirim...


Eğer hafif bir görünüm ve dudağınızda belli belirsiz durmasını istiyorsanız bu ruj tam size göre.Ama yok ben mat bir görünüm istiyorum derseniz bu rujdan uzak durun derim ...

2 yorum:

  1. Dudağında bilemedin elinde deneyip göster bize merak ettim canımcım:)

    YanıtlaSil
  2. Tam benlikmis o zaman çünkü koyu rujlari yakistiramiyorum kendime tercihim soft duranlardan yana :)

    YanıtlaSil