23 Mart 2015 Pazartesi

Trendyol'dan Ne Aldım?

Çalismaya başladığım şu iki aydır hayatımda bir çok şey değişmeye başladı. Mesela makyaj ürünlerine olan merakım artti.Giyime daha fazla dikkat eder oldum.Düşünsenize haftanın altı günü çalışıyorsunuz her gün ne giycem derdi ve tabii bunun ile birlikte artan kıyafet ihtiyacı... Ee çalışıyorum diyorum hemde günde 11 saat nasıl her seferinde gidip alışveriş yapayım? Zor tabii.. Ama çözümü var. Online alışveriş siteleri ne güne duruyor.Ben alışveriş yapmaya Trendyol'dan başladım.





Trendyol'dan bambi ayakkabı markasının ürürünleri satıştaydı . Yada yaklaşmak üzereyken fiyatıda 20 tlçık iken bu spor babetleri kaçırmayım dedim .






Sizde eğer çalışıyorsanız ve alışveriş yapmaya her zaman vakit ayıramıyorsanız online alışveriş yapmanızı öneririm :)





2 yorum: