29 Mart 2015 Pazar

Meybeline Superstay Ruj Nasıl Bir Ürün ?

Always Plum 260


         Blogumu uzun zamandır takip edenler son zamanlardaki yazılarımda değişimler sezebilirler.Kozmetik ile ilgili yazılarıma şu sıralar fazlaca ağırlık vermeye başladım.Hep işe başlamamın etkisi tabii bunlar :)))

Fazla uzatmadan hemen Meybeline Superstay ruj hakkındaki yorumuma gecelim .




Always plum 260

Dudaklarınız sıklıkla kuruyorsa Meybeline Super Stay nemlendirme açısından orta ayarda bir ruj .Benim dudaklarım sıkça kuruduğu için Meybeline Super Stay ile birlikte Meybeline Baby Lips kullanıyorum. Dudaklarım hem biraz parlak bir görünüme sahip oluyor hemde Baby Lips dudaklarimin nem ihtiyacını karşılıyor.
        Meybeline Superstay pigmentasyonu oldukça kuvvetli bir ruj.Bir kat sürmeniz yetiyor.Kalıcılık olarak ise orta ayarda diyebilirim.
Birçok mağazada bulabilirsiniz bu ruju.Ben Gratis'ten almıştım.20 TL ile 25 TL arasında değişen bir fiyatı var.





2 yorum:

  1. merhabalarmeybeline makkaj ürünleri içinde başta tercih ettiğim bir markadır . bu ürünüde iyidir diye düşünüyorum :)

    YanıtlaSil