9 Mart 2015 Pazartesi

İkra Berra Bebeğin Kanaviçe Panosu



        Bu panoyu yakın aile dostumuz olan Hatice ve Okan'ın bebekleri İkra Berra için işlemiştim.Hatta daha önce sizlere  İKRA BERRANIN DOĞUM GÜNÜ'nden de bahsetmiştim.Bu panoyu vermekte doğum gününe kısmet oldu.



Kanaviçe işini çok sevmeye başlamıştım ki işe girişimle tüm yapmak istediklerim askıda kaldı.Yorucu iş temposu ile artık eskisi kadar işleyemez oldum.Tatil sürecinde hediye vermek için bir pano daha işleyeceğim ve sonra kanaviçe panolarımı bir süreliğine rafa kaldıracağım.Belki iş temposuna alışınca tekrar eskisi gibi pano işlemeye devam ederim.Ama şimdilik ufuk karanlık :)))

Sizlerde benim gibi kanaviçe işini seviyorsanız belki ilham alırsınız bu panodan :)))

Sevgiyle kalın




2 yorum:

  1. Ben de bu haftasonu kursa gidicem bakalım becerebilecek miyim :) Takipteyim yeni kanaviçeleri bekliyorum :)) Bana da beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. merhabalar...kanaviceyi cok seven biri olarak..buradayim:)
    bayiliyorum genclerin bu sevgisine.
    sevgiler,,,selamlar

    YanıtlaSil