27 Mart 2015 Cuma

Dore New Woman Parfüm


Bir parfümde aradığınız özellikler nedir? Benim için öncelikle hoşuma gidecek bir koku olması.Hemen ardından da kalıcı olması tabii ki :)) Peki New Woman nasıl bir parfüm?


New Woman  Dore'de satılan bir parfüm.Dore'yi aranızda bilmeyenler olabilir.Dore'de Avon gibi ,oriflame gibi katalog ile satışı yapılan ve içerisinde bir çok ürün barındıran bir oluşum.
New Woman'ın içeriğinde sandal ağacı,zeytin ağacı ve vanilya bulunuyor.Sanırım beni en çok etkileyen kısmı da içeriğinde vanilya olması.
3 yıl önce tesadüf bir şekilde keşfettim New Woman'ı..Çevremde dore satışı yapan biri olmayınca bir kere kullanabilmiştim.3 yıl sonra Dore satışı yapan bir arkadaş ile tanışınca hemen ilk işim New Woman sipariş etmek oldu :))) Tabiiki şimdilerde favori parfümüm New Woman ....

                         

9 yorum:

  1. Merhaba , ben dore yapıyorum, ben de çok seviyorum bu parfümü, dilerseniz temin edebilirim size Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben almak istiyorum nasıl ulaştırabilirsiniz bana

      Sil
    2. size nasıl ulaşabilirim cevap verin lütfen

      Sil
  2. Peki kalıcıgı nasıl canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence gayet iyi gün içİnde bir kere kullanıyorum yetiyo :)

      Sil
  3. Tam benim istediğim tarz bir parfüme benziyor dore temsilcisi bulursam deniyim. Teşekkürler...
    Güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle sevgiler ♥

    YanıtlaSil
  4. Vanilya dedin beni benden aldin ;) suan cok merak ettim bu parfümü amaa :/ kendim avon temsilcisiyim ama etrafimda dore temsilcisi hic olmadi :/

    YanıtlaSil
  5. Nereden alabilirim hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil