14 Şubat 2015 Cumartesi

Film Önerileri I Deliha


Başrollerini Gupse Özay,Derya Alabora ve Cihan Ercan'ın paylaştığı "Deliha" sizleri tatlı bir eğlenceye çağırıyor.

Gelin film hakkındaki yorumlarıma bir bakalım



   Filmi izlerken beklentinizi çok yüksek tutmayın  çünkü bu film öyle arşivinizde yer alması gereken filmlerden değil.Fakat şöyle diyebilirim ki yorucu bir gün geçirdiyseniz ve bol vaktiniz varsa sizlere önerebileceğim eğlenceli filmlerden biri diyebilirim.Aileniz ile birlikte izleyebileceğiniz güzel vakit geçirebileceğiiniz orta ayarda bir film "Deliha" .

       Filmin konusuna gelince sizlere fragmanı izlemenizi öneririm :)))
 





2 yorum:

  1. Bu filmi arkadaşlarla izlemiştim ve o günkü psikolojimden midir nedir sonuna dek kahkaha atmıştım :) Tüm salon benim kahkahalarımı dinlemişti hatta. Pek bir seviyorum o yüzden bu filmi, çok iyi bulduğumdan değil ama beni bu kadar eğlendirebildiği için sevdiklerimin arasına girmeyi hak ediyor :)

    YanıtlaSil
  2. Film izleyicisini eğlendirmeyi, güldürmeyi iyi biliyor. Sanki hareketli bir karikatür izlermişçesine keyifli. Ben de bir yazı yazmıştım. http://www.mumillica.net/2014/11/hareketli-karikatur-deliha.html

    YanıtlaSil