11 Ekim 2014 Cumartesi

Film Önerileri I Vizyondaki Filmler ve Fragmanları

     Artık özgürüm diye bir başlangıç yapabilirim bu yazıma.Yaklaşık iki aydır Ziraat bankası sınavına hazırlandığım için çoğu sosyal etkinliği ertelemiştim.Bu gün itibari ile artık özgürüm.Sosyal olma zamanım gelmiştir.Sınav nasıldı diye sorarsanız çok kararsızım.Bi an geliyo iyi yaa tamam olcak bu iş diyorum bi an geliyo yok ya çok kötü zor diyorum.Yani ne olacağı sonuç ile birlikte belli olacak diyelim.
     Tabii ben özgür moda geçince hemen sosyalleşme araştırmaları içine girdim ve işe vizyondaki filmler ile başladım.
Bakalım vizyonda neler varmış ?

Pek Yakında

Yönetmen:Cem yılmaz
Oyuncular:Cem Yılmaz,Zafer Algöz Ozan Güven




Dabbe 5_Zehri Cin

Yönetmen:Hasan Karacadağ
Oyuncular:Nil Günal Çakıroğlu,Ümit Bülent Dinçer ,Sultan Köroğlu Kılıç



Siccin

Yönetmen:Alper Mestci
Oyuncular:Pınar Çağlar Gençtürk,Koray Şahinbaş,Merve Ateş



Dracula : Başlangıç

Yönetmen:Gary Shore
Oyuncular:Luke Evans,Sarah Gadon



Kayıp Kız

Yönetmen:David Fincher
Oyuncular:Ben Affleck,Rosamund Pike



En çok merak ettiklerim arasında kesinlikle Pek yakında filmi var.Ona da en kısa zamanda gitmeyi planlıyoruz.

Birde Sevgili seffafbulutlar.blogspot.com.tr blogunun sahibi Seher ile birlikte Denizli'de bir etkinlik yapmayı planlıyoruz.Önceki yazılarımızda da sizlere duyurmuştuk.Eğer Denizli'de ikamet ediyorsanız ve bu etkinliğe katılmak isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.Ya da çevrenizde tanıdığınız denizlili blogger dostlarınız varsa bize yönlendirmede yapabilirsiniz.Eğer şehir dışından katılmak isterseniz de sizi aramızda görmekten çok mutlu oluruz.
Etkinlik ile ilgili duyuruları takipte kalınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder