29 Eylül 2014 Pazartesi

Gulben Ergen Ve Erhan Celik Evlendi

Bir suredir iliskileri olan Gulben Ergen ve Erhan Celik iliskilerini evlilik ile taclandirdi.Nikah tarihleri hakkinda turlu dedikodular cikan ciftin dugunu bugun oglen saatlerinde gerceklesti.İliskilerini de uzun bir muddet medyadan saklamayi basaran ciftin dugunu bugun sirincede gerceklesti.





İnstagram hesabindan nikahtan fotograflar paylasan Gulben Ergen fotograflardan birine
 "Önce 'Güven' dedi, aşktan önce gelir 'Kabul mü?' dedi, 'Evet' dedim. Sonra saygı dedi, kabul mü, evet dedim. Senin anneliğin benim babalığım bir ömür boyu önceliğimiz dedi. Kabul mü diye sormadı. Elimi hiç birakmadan yaşamak isterim ama sen demek biz demek, oğullar demek aile olmak demektir. Sevgili olmayı ailemizin çatısında yaşayalım, senin gülün ben de hiç solmayacak söz dedi. kalbim dedim... Soyadı artık soyadım. Çelik...". yazdigi yazi ile duygularini takipcileri ile paylasti.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder