4 Ağustos 2014 Pazartesi

Rus Salatası Nasıl Yapılır ?

       Hemen hemen hepimizin bildiği ama uygulaması kişiden kişiye göre değişen bir tarifi paylaşıcam sizlerle.Rus Salatası...Daha çok meze olarak tüketilen bir gıda.Fakat ben öyle çok seviyorum ki bir öğünümü Rus Salatasıyla geçirebilirim.
       Geçenlerde yaptığım ama yazıya geçirmemin biraz zaman aldığı Rus Salatasının tarifine geçelim.



                                                              Rus Salatası Nasıl Yapılır ?


Malzemeler

Bezelye
Patates
Havuç
Turşu
Mısır
Mayonez
Yoğurt
Sarmısak
Tuz



                         Öncelikle bütün doğranacak malzemelerimizi doğruyoruz.Turşu,havuç,patates
        Ben bir bardak bezelye,iki küçük boy patates,2 havuç ve 8 adet turşuya göre tarifi vericem.Siz miktarı isteğinize göre ayarlayabilirsiniz.
       Havuç,bezelye ve patatesimizin içerisine 2 çay kaşığı tuz atalım ve üstlerini geçecek kadar içerisine su ilave ederek yaklaşık 15 dakika haşlayalım.Haşlarken patateslerimizin erimemesine dikkat edelim.Biraz diri olsun.
      Ayrı bir kapta 2 yemek kaşığı süzme yoğurt ve 4 yemek kaşığı mayonezi güzelce karıştıralım.İçerisine 2 adet sarmısak rendeleyip ilave edelim.Sarmısak ilavemiz isteğe göre değişebilir ama ben ayrı bir lezzet verdiğini düşünüyorum.
      En son kısma geldiğimizde bütün malzemelerimizi mayonezli karışımımızla karıştırıp servise hazır hale getirelim.



7 yorum:

  1. ıımm canım çok istedi ama yaa :)

    YanıtlaSil
  2. yaaaa ama bu yapılmaz ki banaaa:)

    YanıtlaSil
  3. bu kadar kolay mıymış? ne para vercem o zaman, yaparım kendim.
    yalnız 15 dakika yetiyor mu haşlanmaları için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım tabii kolay ben tahmini olarak 15 dk yazdım bi kontrol edersin eğer olmazsa biraz daha pişirirsin ama dikkat et patatesler çok haşlanınca ezik ezik oluyo görüntüyü bozuyor.Bir de normal yoğurt sulandırıyor o yüzden süzme kullanmak daha iyi.

      Sil
  4. Cok severim, harika gorunuyor :) Ellerine saglik..

    YanıtlaSil

Bunlarda İlginizi Çekebilir