18 Haziran 2014 Çarşamba

Film Önerisi I Patron Mutlu Son İstiyor

    Dün o kadar çok yoruldum ki.Temizlik işleri zor işler daha bitmedi; bitmez :)Günün yorgunluğunu atmak için elime kanaviçemi aldım ve Patron Mutlu Son İstiyor'u izlemeye koyuldum.Çok ta iyi geldi bu dinlenme saati benim için.
Filmin fragmanını izleyebilirsiniz.


    Sizlere film hakkındaki fikirlerimden bahsetmek istiyorum.

Görüntü kalitesi harikaydı.Benim için en önemli kısımda burası.Artık teknoloji ilerliyor ve ben kötü kaliteli filmleri izlemekten çok zevk almıyorum.Film güzel miydi derseniz evet güzeldi.Ama kesin izlemelisiniz diyebileceğim türden değil.Türk versiyonu romantik komedi havasında.Benim en sevdiğim tür olmasına rağmen bu film harikaydı diyemiyorum ne yazık ki.Boş vaktiniz varsa öyle beklentiniz çok yüksek değilse bu film olabilir.Film bittiğinde ağzımda hoş bir tad bıraktı mı evet bıraktı(Yiyecek mi bu :D) Filme ayılıp bayılmamama rağmen değişik bir duygu karmaşası oldu bende.Hoşuma giden birkaç şey oldu.Hiçte yok değil yani.Bir sahneleri vardı mesela Bağ bozumu sahnesi.Görselliği harika ve çok değişik bir fikir.(izlerseniz neyden bahsettiğimi anlarsınız) Filmin şarkıları da güzeldi mesela.Farkettiniz mi filmin konusu çok güzeldi diyemedim bi türlü.Görselliği,şarkıları falan filan...


Filmde en sevdiğim replik ise:
-Eylül lambadan çıkan cin:" dile benden ne dilersen dediğinde istenecek 3 şeyin 3'ü de sensin"oldu.Bu replik beni benden aldı diyebilirim :))

Ve filmde kullanılan olmaz olsun şarkısı....Ezgi Mola ve Tolga Çevik yorumuyla dinlemenizi tavsiye ederim :)



Birde bilenleriniz vardır mutlaka ama bilmeyenleriniz için patronu da Tolga Çevik canlandırıyor.İşte:

    Filmin sonu nasıl bitiyor söylemicem fakat izlediğinizde acaba 2.si de gelir mi gibi bir soru aklınızı kurcalayacak.


Yaz geldi tabi benim dershaneci eşim de tatile girmek üzere.Bu sayede daha çokk film izlerim ben ve fikirlerimi sizlerle paylaşırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder