9 Haziran 2014 Pazartesi

Dekorasyonda Renkli Tasarımlar

Renklerr renklerrrrr.....Benim şu renklerle gerçekten başım dertte.Nasıl oldu bilmiyorum ama sanırım zaman insanı çok fazla değiştiriyor.Lise yıllarıma şöyle bir baktığımda tamamen siyah görüyorum.Gençlik hevesi midir nedir bilemedim.Dolabımı açtığımda bütün kıyafetlerim simsiyah olurdu.Gotik bi ruha sahiptim heralde.Ya da ergenlik te diyebiliriz.Kimlik bulma çabaları.O dönemler herşeyi siyahla o kadar donatmıştım ki Annem "yaşın ilerlediğinde renkli renkli giyinmek için can atcaksın ama o zaman da giyinemiceksin" derdi.Malum her yaşın bir rengi var :) Allah'tan ki o dönemlere daha gelmedim.Şimdiye baktığımda bu renkler beni alıp götürüyor resmen..Herşey pembe,yeşil,mavilerle dolsun istiyorum.Hatta kendi oturma odası grubumu da turkuaz seçtim
Orijinal resmini çekip ekleyemedim çünkü şu sıralar fotoğraf makinası elimizde değil :)))
Mobilyalarımın hepsini Rapsodi  mobilyadan aldık.Randol adıyla sayfaya baktığınızda bu mobilyayı görebilirsiniz.Yaklaşık bir senedir kullanmaktayız ve hala ilk günkü gibiler hiç bir sorun yaşamadık.Bu yüzden rapsodi mobilyayı önerebilirim.Yatılı misafirimiz çok olur düşüncesiyle hem oturma odası hemde salon gurubumu yatak olabilir şekilde seçtik.Gerçi hala o yatılı misafirleri düşünmeyip salonumu klasik alsaydım düşüncemden vazgeçemedim ama neysee :))
İşte bende ki bu renk aşkı koltuklarıma kadar yansıdı :)


İşte aşağıda ki koltuklarda salon koltuklarım .Aşırı rahatlar.Hatta misafirlerimiz geldi mi koltuğun yapısından dolayı rahat oturma durumunda kalıyorlar :) Bu sayede kimse rahatsız oturmuyor evimde. Misafir bizim toplumumuzda önemlidir :) Noya adıyla bakarsanız bu mobilyalarıda inceleyebilirsiniz.Birde şöyle bir açıklama yapmakta yarar var.Kumaşını tay tüyü olarak seçmiştik.Rapsodi de ki yetkili bayan kesinlikle leke tutmaz dedi.E bizde hemen inanmadık tabi yok ya mutlaka tutar dedik işini o kadar iyi yapan bir bayan ki bunu bize çok güzel bir şekilde kanıtladı ve koltuğun üzerine bir güzel çayı döktü.Kumaş ise çay damlalarını hemen emmedi.Hatta bayan eliyle o damlaları koltuğa bir güzel yedirdi.Yapmayın tamam inandık desek de ürününe o kadar güvenmiş ki o devam etti ve bir ıslak mendille sildikten sonra hiçbir şekilde leke kalmadı.Eee bizde bunu görünce hemen atladık tabi:))
Şimdiyse hala çok memnunuz ve fikirlerimiz değişmedi:)



Yeni evlenecek olan arkadaşlarıma tavsiyem renklerden korkmasınlar.Renkler evlere ferahlık ve enerji verir.Açık renk seçerken biraz cesur olmamız gerektiği doğru.Tozu,kiri çok fazla gösterebiliyorlar.Yalnız canlı renklerin hepsi de kiri belli eder diye bir şey yok.Mesela beyaz değilde kirli beyaz,açık mavi değilde deniz mavisi şeklinde seçimlerimizi yaparsak sıkıntı yaşamayız.

Şu yastıkların renklerine bakar mısınız çok güzel değiller mi?Cıvıl cıvıl insanın içini açıyorlar.Renklilik güzel birşey tabii ama abartmadığımız sürece :)







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder