21 Haziran 2014 Cumartesi

Eviniz ile ilgili öneriler I Oturma odanız için prenseslere layık bir renk Pembe

   Herkese gecenin bu saatinden kocaman bir merhaba.Bütün günü dinlenip uyuyarak geçirirsem böyle gece kuşu gibi olurum tabi.
   Yazı dizileri oluşturmayı sevdim ben.Bir konu hakkında ki ayrıntılı bilgiler veren yazılar oluşturmak hoşuma gitti.Fethiye ,butik sabun nasıl yapılır yazı dizilerimden sonra ki Fethiye ile ilgili olan yazı dizim daha bitmiş değil.Çünkü Fethiye bir kaç yazı ile anlatılacak kadar küçük değil.Butik sabun yapımı ile ilgili de sanıyorum anlatacaklarımı tamamladım.Ama eğer aklınıza takılan herhangi bir soru olursa bana yazmanız yeterli tabi.
   Şimdi ki yazı dizim ise eviniz ile ilgili öneriler.Hatta bir başlangıç yapmıştım burdaki yazımda.Bu yazı dizisini hazırlamam da ki en büyük sebep ise yaza girmiş olmamız ile birlikte başlayan düğün sezonu.Evlenecek olan arkadaşlar bu dönemde çok heycanlı oluyorlar bilirim bu durumu.Çok karmaşık duygular içerisine girebiliyorlar.Bende bu günleri yakın bir zamanda atlattığım için sizlere de bi nebze olsun yardımcı olabilmek için böyle bir yazı dizisi hazırladım.Evlilik ile ilgili daha bir kaç yazı dizisi hazırlamayı düşünüyorum.Özellikle sevgili dostum Fıstıkçı şahap blogunun sahibi Dilşah ünlü ile bir telefon konuşmamdan sonra.Zaten bu blogla ilgili şeyler Dilşah'la konuştuktan sonra oluyor hep.Sanırım esin kaynağım benimBlodumu da onun sayesinde açmıştım.Hatta bu yazımda Dilşah'tan birazcık bahsetmiştim sizlere.
İşte şimdi esas konumuza geçelim.

Şu aralar pembe,turkuaz tamamen benim renklerim olmuş durumda.Ben daha çok soft renkleri seviyorum.Özellikle evlerde mutlaka bir tane bile olsa mutlaka el yapımı birşeylerin olması gerektiğini düşünüyorum.Evet artık o dantel çeyizi dönemleri kalktı belki ama bunu illa dantel diye düşünmeyelim.Örgü battaniyeler,kanaviçe panolar, olabilir mesela.
 evim.net sizler için pembe renkli ürünlerin bulunduğu bir bölüm hazırlamış.Bir göz atıp fikir edinebilirsiniz.
Artık öyle koyu renklerle dayalı döşeli evler pek kalmadı.Şimdilerde beyaz çok moda.Fakat beyaz mobilyalar bir toz zerresini dahi gösterdiği için sizi fazlaca yorabilir.Bunu da göz ardı etmeyin :) Mobilyalarınızı seçerken pembenin tonlarında koltuk takımı aldıysanız açık bej şeklinde mobilyalar seçebilirsiniz.
Aşağıda ki resimde gördüğünüz gibi pembe her moda geliyor.İsterseniz kokoş bir ev yaratabiliyorsunuz altın rengiyle.

Ya da  aşağı da ki gibi daha spor bir ev yaratabilirsiniz.Yani pembe nereye çeksen oraya gelir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bunlarda İlginizi Çekebilir