25 Haziran 2014 Çarşamba

Film Önerisi I Bu İşte Bir Yalnızlık Var

    Tuna kiremitçi'nin kitabından sinemaya uyarlanmış bu film.2013 yapımı
    Filmi sevdim izlenebilir bence.Görüntü kalitesi mi ohoo iyidi iyi.Hele Engin Altan Düzyatan'ın olduğu sahneler hiç kötü olur mu . Her ne kadar Özgü Namal'ı sevmesem de çok tatlıydı bu filmde.Metin'in yorumu da bu rol ona çok yakışmış oldu.
    Filmin müzikleri de güzeldi.Atiye ve Mor ve Ötesi'nin "Bu işte bir yalnızlık var" şarkıları yer alıyor filmde.Sahnelerini izlerken yabancı film sahnesi izliyormuş gibi oluyorsunuz.Hani biz bayanlar film  izlerken bir yandan da konuşuruz ya."Ayy şuna bak ne sinir" , "oldu mu hiç öyle?" "ben bu kızı yolarım" "ayyy ne yakışıklı" "aldatıyo ama o seni" diye sanki bizi duyuyorlar.Hiihihih ama bu filmde hep böyle konuşuyorsunuz yani ben hep böyleydim.Bir Orhan var filmin başında kayboldu Orhan'ı bekledik durduk.Filmden fazla ayrıntı vermiycem izleyin derim.

Birde filmde bi kaç rockçı gördüm annamm ergenliğime gittim ya ben.Burak gürpınar hele (Kurban'ın bateristi) Bi an siyah giydiğim dönemler geçti gözümün önünden.Ne zevksizdim o zamanlar Burak Gürpınar'a bayılıyordum.Kırmızı kafalıydı o zamanlar.Yanlız öyle gülüp geçmeyin.Telefon numarasını bulup kendisiyle telefonda okul dergisi için röportaj yapmışlığım var.Tabi yayınlandı mı hayır neden? Çünkü bizim okulda bi dar zihniyetli örümcek kafalı edebiyatçı vardı.Hah işte o kadın ilgilenmedi bile.Ahmet hocamız başka bir okula gitmeseydi olcaktı da olmadı işte.Ah'ım var hala o kadında.Duyurulur.



Neyse filme dönüyorum.Final sahnesini izlemelisiniz.Bayıldııımmmm çok şirindi bence.

Fragmanı izleyin bakalım film size göre mi ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder