5 Haziran 2014 Perşembe

Bloga Pin İt butonu Nasıl Eklenir?

   





 Blog kullanımını yeni yeni keşfediyorum.Gördüğüm bloglarda olan eklentiler hoşuma gidiyorsa güzel olacağını düşünüyorsam hemen araştırıp kendi bloguma uyguluyorum.Düşündüm ki bencil olmamak lazım yaptığım eklentilerin nasıl olduğunu araştırırken ben çok zorlanıyorum.Bu yüzden ben zorlanıyorsam başkaları zorlanmasın mantığı ile sizinle dilimin döndüğünce blogda neler yaptığımı ve nasıl yaptığımı paylaşıcam.
       Mesela sayfanızı ziyaret eden misafirleriniz paylaşım yaptığınız resmi PİNTEREST hesabında paylaşmak istiyor.Ama sizin blogunuzda Pin İt butonu yok !! Bu yüzden paylaşım yapamıyor.Ammannn ne olcak ki yapmasın dediğinizi duyar gibiyim.Öyle demeyin sizin amacınız blogunuzun duyulması paylaştıklarınızın yayılması değil mi ? İşte bu da bir yöntem.Pinterest'te paylaşılan resimlere tıklayan izleyiciler o resmin hangi blogdan alındığını görebiliyor ve bir merak uyandırarak sizin blogunuza uğrayabiliyorlar.Hem de dünyanın her yerinden :)
     Durumun önemini de anlattıktan sonra sıra nasıl yapacağınızda.

Öncelikle Kırmızı ile çerçevelediğim Tasarım linkine tıklıyoruz.






Karşımıza aşağıdaki ekranımız çıkıyor.Ve yine kırmızı ile çerçevelenen Yerleşim Butonuna tıklıyoruz.
Ekranımızda bulunan Gadget ekle'ye tıklıyoruz ve karşımıza çıkan seçeneklerden aşağıdaki resimde görülen HTML/JavaScript'e tıklıyoruz.



Daha sonra yapılandır çıkıyor karşımıza ve burada da içerik kısmına aşağıda ki kodu kopyala yapıştır yapıyoruz ve Kaydediyoruz.
<script type="text/javascript">
(function(d){
var f = d.getElementsByTagName('SCRIPT')[0], p = d.createElement('SCRIPT');
p.type = 'text/javascript';
p.setAttribute('data-pin-hover', true);
p.async = true;
p.src = '//assets.pinterest.com/js/pinit.js';
f.parentNode.insertBefore(p, f);
}(document));
</script>


Artık resimlerimizin üzerinde Pin İt butonu bulunuyor.


Kolay gelsinnnnn :)))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder