4 Haziran 2014 Çarşamba

Kristin Hannah I Ateşböceği Yolu


Kristin hannah'nın kitaplarını çok seviyorum.Her kitabında bizlerden birşeyler bulmak mümkün.Öyle güzel anlatımı var ki bütün kahramanlar insanın içine işliyor.Henüz bitmedi kitabım son 100 sayfa filan kaldı.
Geçen akşam kitap baya bir sürükledi uzun bir süre okudum . Sabah kalktım ve öyle bir haldeyim ki kendime çok güldüm.Tabi ayılınca :) Bi an kendimi düşünürken buldum ya dün akşam ne güzel film izledim adı neydi onun diye.Hatta abarttığımı düşünmeyin eşime sorcaktım ne izledik biz diye :)) İyi ki sormadım.Kendimi okumaya öyle bir kaptırmışım ki sanki film izlemişim gibi etkisinden kurtulamamışım.Kate ve Tully'nin arkadaşlıkları gerçekten de tam bizlik.Tabi son 100 sayfada ne olur bilmiyorum ama şimdiki sayfalara kadar bu böyle.Kate'in ara ara Tully'i kıskanması.Tully'nin kariyer merakı Kate'in ise yuva kurma derdi..Hepsi de bizlik bir durum bence.İtiraf edin ufak bir an dahi olsa kim kıskanmadı en yakın arkadaşını :)
Bazı kitapların tadı vardır bence.Okuduktan sonra damağınızda bir tat oluşur.Kristin hannah'nın kitapları da bence öyle.Yaşam öyküleri okumayı seviyorsanız mutlaka öneririm.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Evvettt kitabımı bitirmiş bulunmaktayım.Sizlere tabi ki sonu hakkında bilgi vermiyeceğim fakat şunu diyebilirim ki kitabın sonlarına doğru lütfen yanınızda bir adet telefon ve bir adet mendil bulundurun.Telefonu bulundurun belki sevdiklerinizi aramak isterseniz.Mendil de bulundurun ki gözyaşlarınız sizi fazla ıslatmasın :)

Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum.Bu kitap okunmalı ve bitmesine yakında 2.si elde bulundurulmalı.Ben bitirdim ve hemen ardından 2.si olan ateşböceği şarkısına geçtim :)

Sizlere iyi okumalar :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder