2 Şubat 2019 Cumartesi

Birbirinden Güzel Hobi Odası Fikirleri


Kendimi bildim bileli el işine yönelik çeşitli hobilerim oldu.Kanaviçe,örgü,ahşap boyama,kuru çiçek tasarımları birbirinden bağımsız ama hep evde dağınıklığa fazlasıyla yol açan hobiler.Şu anda evimde hobi odası olarak kullandığım bir oda mevcut.Fakat farkettim ki kendimi iş yoğunluğuna öyle bir kaptırmışım ki odanın görselliğine hiç bir özen göstermemişim.Oysa ki dekorasyon benim yüzde yüz ilgi alanım.Bugünden itibaren kesinlikle ufak ufak oda düzenleme çalışmalarına başlıyorum ..



Önemli olan nasıl bir oda olmalı buna karar vermeliyim. Odaya hakim olacak renkler nasıl olmalı? Koyu ve daha dingin tonların olduğu bir çalışma odası mı yoksa canlı renklerin hakim olduğu bir oda mı ? 
 Eğer oturma odası döşüyor olsaydım kesinlikle koyu tonları tercih ederdim ama hobi odası canlı renklerin olduğu enerji veren bir düzende olmalı .


Çalışma odası için en önemli kısım organizerler. Hobinize göre kullanılan malzemelerde değişiyor.Benim genelde en çok kullandığım malzemeler kurdele,makas,yapıştırıcılar ve en çokta kuru çiçek.Makaslar için alt görseldeki delikli levha çok ideal. bunlara takılan askılara bir çok mateyalimi koyabilirim.Kurdelelerim içinse ayrı bir çekmeceli raf daha çok iş görecektir.


Siz de hobi odanızı kullandığınız materyallere göre ve sevdiğiniz renklere kısacası zevkinize ve kullanım kolaylığına göre görsellerden ilham alarak güzel bir hobi odası yapabilirsiniz.Ne duruyoruz kolları sıvayalım :)








2 yorum:

  1. Ufkum açıldı güzel oneriler

    YanıtlaSil
  2. 2. çalışma masası formatında olanı epey beğendim ilham olabilirler.

    YanıtlaSil