4 Ocak 2019 Cuma

Çocuk Odalarında Rustic Dekor


Çocuk odası denilince akla ilk gelen erkek ise mavi kız ise pembe tonlarında bir oda oluyor . Fakat artık günümüzde bu yargıyı kırabilecek bebek odaları için harika dekorasyon stilleri mevcut.Rustic dekorda bunlardan yalnızca biri.



Ahşap ve kahverenginin en güzel tonlarının bir araya gelmesi ile göz alıcı bebek odaları dekore etmek mümkün.Ahşap ürünler bebek ve çocuk sağlığına zararlı olmamasından dolayı son zamanlarda ebeveynlerin tercihleri arasında yerini alıyor.


Rustic dekorasyonda ana renk olarak kahverengi ve onun tonları kullanılıyor. Aynı zamanda doğadan ilham alarak yeşil bu tarzın olmazsa olmaz renklerinden.Kahverengi ve yeşilin bir araya gelmesi ile boğucu  bir görüntü elde etmemek için bu renkleri biraz daha yumuşatacak beyaz ve krem de kullabılabilir.








6 yorum:

  1. Güzel tasarımlar ufkunu açtı tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir yazı olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Gelecegin hippileri için harika tasarımlar 😄 doğal mataryellerden oluşan şık evleri gerçekten seviyorum. Çok sıcak geliyor bana bu ortamlar.

    YanıtlaSil
  4. Ay bayıldım ne kadar güzel oda olmuş...

    YanıtlaSil
  5. Tasarımlar çok harika teşekkür ederim paylaşım için...Sitenizi yeni fark ettim ve takibe aldım, insana davet sitesine de beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  6. Rustic her şey çok güzel değil mi düşün konseptleri de öyle

    YanıtlaSil