6 Aralık 2018 Perşembe

Kantaron Yağı Faydaları Nelerdir ?


Kantaron Yağı Faydaları Nelerdir ?

Kantaron yağı cilt bakımınız için mucizevi bir yağ.
Hücre yenileyici özelliği sayesinde yaralarınız çabuk kapanır.
Kılcal damar görüntülerini azaltır
Sırt ve bacak ağrılarında masaj yağı olarak kullanılabilir.
Bebeklerin pişik tedavilerinde kullanılabilir.


Kullanımında Dikkat Edilmesi Gerekenler 

Ciltte kullanım sonrası güneşe çıkılmamalıdır.Lekelenmeye yol açabilir.
Uzun süreli kullanımda kaşıntı yapabilir.
Hamile kadınların kullanması sakıncalıdır.

Deneyimleyen biri olarak yorumum

Kantaron yağını instagramda Pucca adı ile tanıdığımız Pınar Işık'ın hikayesinde görmüştüm.Önerisinde cildinin yakın çekimini de paylaşınca etkisine inanarak aldım ve hemen denemeye başladım.Normalde iki üç gün ara ile akşamları cilt temizlendikten sonra yapılması gerekiyor.Fakat ben ilk üç gece ard arda yaptım.Çünkü cildimin neme aşırı ihtiyacı vardı ve cildimde cansız bir görünüm vardı.
Önce cildimi tonik yardımı ile temizledim ve ardından pamuğa kantaron yağından damlatarak cildime uyguladım.İlk üç günden sonrada kullanıma iki-üç gün ara vererek devam ettim.
Sonuç : Cildimde sivilce sonrası oluşan yaralarım daha çabuk kapandı.Kantaron yağı cildimin ihtiyacı olan nemi cildimi yağlandırmadan sağladı .Kullanmaya devam ediyorum.


7 yorum:

  1. bende başka bir markanınkini kullanıyorum şimdilik memnunum

    YanıtlaSil
  2. Yanığın iyileşmesinde de önemli katkı sağlıyor.

    YanıtlaSil
  3. Oils are always so great for the skin. I try to use them as often as possible.

    www.fashionradi.com

    YanıtlaSil
  4. Arada kullanıyorum. Mucizevi bir yağ denilebilir.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba. Ben dert anası. İadeyi ziyarete geldim.:) Ben de takibinizdeyim. Kantaron yağının faydalarını bizzat kullanarak gördüm. Cilde çok iyi geliyor gerçekten ve gözle görülür ve fark oluşturuyor. Bu güzel bilgiler için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Yanık için çok etkili.Her evde bulunması gereken bir yağ bence.Sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  7. Kantaron yağını birçok işe yarıyor diye duyuyorum. Annemler bu yağı kendileri yapıyor. Daha doğal oluyor. Bebeğim olduğu zaman altını değiştirirken kullanmayı düşünüyorum. Pişiği önlüyormuş.

    YanıtlaSil