17 Aralık 2018 Pazartesi

Ev Dekorasyonunda Siyahtan Korkma


Sorsak ki ev dekorasyonunda korkulacak renkler nelerdir ? Bunların  başında siyah ve beyazı söyleyeceğinize eminiz.Beyazın modası geçmek üzere.Yeni moda beyazın tam zıttı bir renk olan siyahta! 
Siyahın asaleti minimalizm ile birleştiğinde sizi etkisi altına alacağına kuşkumuz yok .



Siyah hangi renkler ile kombinlenir ? Aslında aklınıza gelebilecek bir çok renk ile komninlemek mümkün.Ama sezonun modası minimalizm yaşam anlayışı ile birleştiğinde siyah ;gri,gold ve beyaz  renkleri ile kombinlenir.Bu renkler bir araya geldiğinde bir de sadelik ile buluştuğunda ortaya çıkan görüntü eminim hepinizi büyüleyecek.


Siyah dekorasyonda ev hanımları için korkulu bir renk olsa da bir kaç püf nokta ile aslında hiçte korkulacak bir renk olmadığı anlaşılır.Örneğin siyah zemin çok toz gösterir .Evet kabul ! Fakat siyahı evinizde zemin olarak değilde detaylarda yoğun bir şekilde düşünürseniz aslında o kadar korkulacak bir renk olmadığı anlaşılabilir..Görsellerden de bu konuda ilham almanız mümkün.O zaman ne duruyorsunuz ? Gelsin siyahın hakim olduğu minimal dizayn anlayışı !









7 yorum:

  1. Siyah ve beyaz asalet simgesi derler.Ben siyahtan korkmam beşiktaşlıyım bu arada.
    Harika örneklerle açıklanmış güzel bir yazı okudum."Kombine yapma ipuçları" ve "kombine püf noktaları" konularındaki tavsiyeleriniz herkesçe okunmalı.Kalemine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim sibel hanım :)

      Sil
  2. Yıldızlara bayıldım. Bayıldım ve bittim.

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tabi geri dönüş sağlıyorum :)

      Sil
  4. Seçtiğiniz tüm görseller etkileyici.

    YanıtlaSil
  5. Siyah çok asil bir renk, beyazla uyumu harika.

    YanıtlaSil