31 Mart 2017 Cuma

Salon İçin Fon Perde Önerisi


Uzun bir aradan sonra buraya hemen bir kaç post bırakıp yine kaçıcam :) Blogu nasıl özlüyorum bir bilseniz.https://www.instagram.com/organizesurprizler/ kokulutaş işine başladığımdan beri hiçbir şeye vakit bulamaz oldum.Tüm ilgim odağım işe yönelmiş durumda.Ondan kalan zamanlarda da evime ancak vakit bulabiliyorum.Anlayacağınız hayat tam bir koşuşturmaca içinde geçiyor.. Diyorum ve hemen fon perde önerime geçiyorum.
Geçtiğimiz günlerde pazarda ki perde satan bir tezgahtan damask desenli kumaş aldım.Eminim bir çok pazarda bu tarz satıcılar vardır.Bu tezgahlarda  oldukça uygun fiyatlı perdelik tüller,kumaşlar bulabilirsiniz.Genelde mağazalarda elde kalan kumaşları satarlar.Bende şans eseri böyle bir tezgaha denk geldim ve hemen fonluk perde kumaşı aldım.
Burada en merak edilen kaç metre aldığım olucak sanırım :) Perdenin uzunluğu 5 metreydi.Ama ne yazıkki genişliği hatırlayamıyorum.5 metre kumaş 90 tlye denk geldi.Perdeciye fon olacak şekilde dikmesini söyledim.Zaten daha fazlasını da anlamam öyle tarif edeyim :) 25 tl 'ye dikerim dedi.Hiç pazarlıkla filan uğraşmadım çünkü işimden sonra el emeğinin ne kadar değerli olduğunu öğrendim.
115 tl'ye denk geldi fon perdelerim.İnternetteki araştırmalarımda fon perdeleri 2 kanat şeklinde almaya kalktığımda 180 tl 'ye denk geldiğini görmüştüm.Bu alışverişim oldukça karlı oldu yani :)


Sizde fon perde istiyorsanız diktirmeyi düşünebilirsiniz.Umarım bu yazım yardımcı olur :)


1 yorum:

  1. Bu perdelerin fiyatların da göründüğü kadarıyla etkileyici sanırım.

    YanıtlaSil