19 Kasım 2016 Cumartesi

Şermin Çarkacı -Dedemin Bakkalı Çıktı!


Biz kendisini oyuncu anne olarak tanıyoruz sevgili Şermin Çarkacı'yı...Tüm kitaplarını ilgi ile takip ediyorum ve kaçırmadan okumak istiyorum.Ne yazık ki genelde kitaplarını okuduktan sonra da aynı oranda sevinçli olamıyorum çünkü bazen kolaya kaçtığını düşünüyorum.Bakınız Ev Yapımı Sihirli Değnek kitabı hakkındaki yorumuma...
Kitapları her ne kadar beni tatmin etmese de alıp okuyasım geliyor..Bizlere yansıttığı kendi dünyasına hayranım çünkü...
Dedemin Bakkalı kitabı da Şermin Çarkacı'nın hayatından bir kesit ..Bu yüzden kitabı daha da çok merak ediyorum aslında :)
Neyse uzun lafın kısası makbul...Şermin Çarkacı'nın kitabı şu an online satışta bir kaç gün içinde de tüm kitapevlerinde olacak :) Tükenmeden alınız...

1 yorum: