21 Mayıs 2016 Cumartesi

Uygun Fiyatlı Kitap Alışverişi Hangi Siteden Yapılır?



    Geçtiğimiz günlerde snapchat hesabımdan yeni kitaplarımı paylaşmıştım . Ptt kitap uzun zaman önce keşfettiğim ve bu sene iyice müdavimi olduğum kitap satış sitesi.Ptt bünyesinde bir site.Daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim size sloganları "Herkes Okusun Diye" .... İşte ptt kitap'ın bu kadar uygun fiyatlı olmasında ki neden !
   Aldığım kitaplara geçmeden önce kısaca pttkitap hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.Ptt kitapta alışveriş yaparken ben nelere dikkat ediyorum ? Kargo ücretlendirmeleri nasıl ? Kitap fiyatları nasıl ?



Ptt kitap'ta alışveriş yaparken kitabı temin etme ve kargolama sürelerine bakıyorum.Ben biraz sabırsız olduğum için alacağım kitabın bir an önce elimde olmasını istiyorum.Bu yüzden de 24 saatte kargoya verilcek kitaplar önceliğim oluyor.Bu şekilde kargoya verilen kitaplar 3 iş günü içerisinde elimde oluyor.

Kargo ücretlendirmeleri ise beni siteden alışveriş yapmaya çeken ayrı bir nokta.35 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücretsiz.35 TL ve altında vereceğiniz siparişlerde ise kargo ücreti 5 TL.

Kitap fiyatları indirimini yakalarsanız inanılmaz uyguna geliyor diyebilirim.Hatta bir örnek vermek istiyorum.Nasıl oldu bir fikrim yok fakat fotoğrafta görmüş olduğunuz Orkinos yayınevine ait Hannah Ricell'in Kıyıya Vuran Deniz Kabukları kitabını 6 TL 'ye aldım ! Evet evet yalnış duymadınız yalnızca 6 TL ! Kitap 583 sayfa..Satış fiyatı ise 20 tl...


Bu tarz indirimler zaman zaman sitede oluyor.Bende hemen hemen her gün almak istediğim kitapların fiyatlarına girip bir bakıyorum indirimde olan kitaplarla karşılaşabilir miyim umudu ile :)
Gelelim http://www.pttkitap.com/ 'dan aldığım kitaplara.Daha önce kitap okuma listesi yapmıştım hatırlarsınız.Bu listeden yalnızca Oyuncu Anne " Şermin Çarkacı'ya" ait olan Ev yapımı sihirli değnek kitabını aldım bu alışverişimde.Fiyatı 15,40 'tı...
Bu seferki alışverişimde öyle devasa bir indirim yoktu fakat yinede indirimli fiyatlardan aldım hep kitaplarımı .
Süpermen Türk Olsaydı Pelerinini Annesi Bağlardı _Ahmet Şerif İzgören 11,70
Mucizeler Yağarken _ Kristin Hannah 17,80
    Memleketi Ben Kurtaracağım _ Gülse Birsel 11,10

Kargoda ücretsiz oldu ohh mis gibi bir alışveriş ... Kitapların yorumları kısa süre içinde sizlerle olucak ..
Bu arada http://ekinekinoks.blogspot.com/ sahibi sevgili Ümmü 'de bu önerilerim sonucunda ptt kitap'tan alışveriş yaptı.Snapchat hesabında da paylaşımda bulundu.Eminim kısa bir süre içinde o da blogunda paylaşıcaktır kitaplarını :)

6 yorum:

  1. Bende bu tür siteleri bulma çabasındayım. Ürün yelpazesi konusunda diğer siteler ile yarışabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  2. Bu çok iyi oldu. PTT kitabı duymamıştım. Buradan direk oraya kitaplara bakmaya gidiyorum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Cnm ya teşekkürler :) evet ptt kitaptan alışverişimi yaptım...fiyatlar gerçektende çok uygun...iyiki tavsiye etmişsin...bazı kitapların pahalılığı sizi o kitaptan mahrum bırakabiliyor...aslında ptt kitap piyasada uygun fiyat kitaplar için rekabet yaratabilir, iyi de olur:) duyurmak lazım...bende en kısa sürede aldığım kitapları yayınlayacağim cnm...

    YanıtlaSil
  4. Sihirli Değnek çok pahalıydı D&R'da gördüğümde. Öyle bir kitaba öyle olacağını pek sanmamıştım. Sanırım ben şey yapıyorum 30 tl'lik bir kitap vardı D&R'da ve ben 5 tl ye düşsün diye bekledim online dan ve 5 tl ye düşünce aldığımı biliyorum. Gidip çok bilinen kitaplar da okumamaya çalışıyorum böyle Pegasus falan nedense böyle ucuz kitap aldığımda içim böyle oh mis oluyor. Gidip arkadaşlarım daha pahalıya aldığında ucuza da alabilirdiniz deyip şey yaptığım oluyor. Bunlar bile şey geldi bana ancak bence gidip bir yerden hemen almaktan daha iyi :) Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
  5. Bende uzun süredir böyle bir sayfa arıyordum hem uygun fiyat hemde kargo rahatlığı bilgi için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Ptt kitap hiç duymamıştım. Ama ptt kargonun kitap indirimini çok kullandım. Çocukların kitaplarını okullara falan gönderirken kampanyası sayesinde o kadar uygun fiyata geliyor ki :)

    YanıtlaSil