31 Mayıs 2016 Salı

Mehmet Günsür İnstyle Men Haziran Sayısında !


Mehmet Gündür İnstyle men Haziran sayısında ! Diyeceksiniz ki ee napalım ? Bende diyorum ki bu sefer öyle çok bilgilendirici olsun ,aman efendim öğretici olsun, diye bir yazı olmayacak zaten bu ! Sadece gözünüze hitap edecek cinsten bir blog yazısı olucak ! Bu sefer sırf ben görmek istediğim için bir yazı yazıyorum :) 




Şimdi sizin tarzınız Kıvanç Tatlıtuğ,Kenan İmirzalıoğlu olabilir :) Fakat burda da böyle bir aslan var ! Tamam tamam ergen moddan çıkıyorum ! Mehmet Günsür lise dönemlerimde hayranı olduğum bir aktördü benim için! Fotoğralarını filan saklardım.Her genç kızın vardır böyle hayranlığı ....
Tabi artık evlendik böyle hayranlıklarımız filan kalmadı! 


   
Ama yine de magazin sayfalarında dolaşıpta böyle bir haberi görünce bakmadan edemedim! Nasıl pas geçebilirim baksanıza şu fotoğraflara ! Neyse çok  birşeyler konuşmaya gerek yok.Sizi fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.







1 yorum:

  1. Bu adama bende hayranım...her rol yakusirmi bir adama, aşk dizilerinin adamı bence:)

    YanıtlaSil