29 Mayıs 2016 Pazar

Hannah Richell - Kıyıya Vuran Deniz Kabukları


Orkinos yayınlarından çıkan Hannah Richell'ın yazdığı Kıyıya Vuran Deniz Kabukları kitabını pttkitap.com'dan almıştım.Daha önce buradaki yazımda pttkitap 'tan aldığım bu kitabı 6 TL'ye aldığımdan bahsetmiştim
    Kitap almadan önce http://seyhandan.blogspot.com.tr/ seyhan'nın blogunu bir kurcalıyorum.Önerilerine bir bakıyorum ve siparişlerimi genelde bu şekilde veriyorum.Kıyıya Vuran Deniz Kabukları 'da Seyhanın önerisi ile aldığım bir kitaptı.
     Kitap 580 sayfa civarında olduğu için yazarın bazı yerleri çok uzattığını düşünsemde Kıyıya Vuran Deniz Kabukları benimde önerebileceğim kitaplar listesine girdi.Bu kitapta çarpık bir aile yaşantısını anlatıyor.Özellikle anne karakterine hepiniz eminim benim gibi gıcık olacaksınız :) Sadece bu şekilde bir tüyo vereyim.Kitaptaki karakterleri çok fazla sorguladım kendimce.Böyle yapmasaydı nasıl olurdu.Neden böyle davranıyor ki ? ve bir sürü soru oluştu yine kafamda.Hani karakterler canlansa onlara bir kaç çift sözüm olacak o derece :) Fakat beni bu hale sokan da bence Hannah Richel'ın karakterleri bu  şekilde başarılı yansıtması.Sanki gerçek gibiler.
      Fırsatınız olursa alın okuyun derim.Birde soracak olursanız şu anda ptt kitaptaki fiyatı 14,60..
   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder