19 Mart 2016 Cumartesi

Yıldız Tozu-Priscille Sibley



Son zamanlarda şükür ki tekrar kitap okumaya başladım.Bazı dönemler hiç kitap okuyamıyorum.Elim gitmiyor bir türlü.Bu sorun tam olarak neyden kaynaklanıyor bilemiyorum.Bazı dönemler bir kitap elime aylarca sürünüyor.Mesela "Duyguların Rengi" adlı kitap elimde 4-5 ay boyunca süründü resmen.Kitabı bırakıp başka bir kitaba da başlayamıyorum.Bu süreç böyle tıkanık bir şekilde ilerliyor taa ki ben pes edene kadar.Sonunda pes ettim ve kendime yeni kitap siparişleri verdim.Bu kitaplardan biri de "Yıldız Tozu" oldu.
"Yıldız Tozu" uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan biri oldu.Priscille Sibley'in oldukça akıcı bir dili var.Kitaba başladığınız an adeta sizi kendisine bağlıyor.
Kısaca kitabın konusuna gelecek olursak
"Elle ve Matt iki aile dostunun birlikte büyüyen çocukları.Fakat bu durum onların birbirine olan sevgisinin önüne geçemiyor ve evleniyorlar.Çocuk sahibi olmak çok istemelerine rağmen çocukları olmamaktadır. Birde üstüne Elle'in başına inanılmaz kaza gelir" ve kitabın kurgusu burada başlar.
Kitap geçmiş zaman ve şimdiki zaman şeklinde ilerliyor.Bir bakıyorsunuz bir hastahanedesiniz bir bakıyorsunuz Elle ve Matt'in ergenli dönemlerinde.Bu zaman dilimleri de bizi kitaba daha çok bağlıyor ve merak duygumuzu daha çok arttıyor.
Yıldız Tozu benim oldukça etkilendiğim ve severek okuduğum bir kitap oldu.Sizlere ise gönül rahatlığı ile okumanızı tavsiye edebileceğim bir kitap.
Kitap ayracım sevgili Şeffaf Bulutlar blogunun sahibi Seher'in elinden.Böyle farklı kitap ayraçları kullanmayı çok seviyorum :) Birde el işi olunca sevgim daha da bir artıyor ve benim için özel oluyor.Seher'in kanaviçe işlerine bir göz atmanızı öneririm :)
İçinizde Yıldız Tozu'nu okuyan oldu mu? Okuduysanız sizde benim kadar sevdiniz mi ? 

7 yorum:

  1. Kitap yorumlarını okumayı çok seviyorum.ben de kitap okumaya son zamanlarda vakit ayıramadığım için bu tarz yorumlar çok motive edici oluyor.

    Yıldız tozu ....kitabın adını çook beğendim.konusu da güzelmiş.ve anlatımı da dediğin gibi zaman içinde atlamalar yaparak anlatılan kitaplar filmler benim de çok ilgimi çeker.

    O halde listeye eklendi ;) teşekkürler tavsiye için

    YanıtlaSil
  2. Bende zaman geçişleri olan kitapları severim. Önerin için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
  3. Kitap okumak istiyorum bende fazlasıyla bosladim bundan başlayabilirim o zaman :)) blog sahibinede bi göz atcam teşekkürler :) ♥

    YanıtlaSil
  4. Kitap ayracın çok güzelmiş güle güle kullan. Kitapta güzel bir hikayeye benziyor. Daha önceden okumadım. Ama konusu hoşuma gitti, okumak isterim.

    YanıtlaSil
  5. Arkadya yayınevinin kitap tasarımlarını çok seviyorum. :) bu kitabı da bir çok yerde gördüm ve okumak istiyorum ancak fırsat bulup da bir türlü okuyamadım. En kısa zaman da okuyacağım ama yayın için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. kitabın ismi çok hoşuma gitti:) ben de eskiden elimdeki kitap bitmeden başka kitaba başlayamazdım ama bu durumlar insanı kitaptan tamamen soğutuyor, artık baktım kitap gitmiyor araya başka şeyler atıyorum zamanının gelmesini bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  7. Ben de başladım bu kitaba, ama konusu biraz acıklı geldiği için ara verdim, daha iyi bir dönemimde okuyacağım :))

    YanıtlaSil