4 Mart 2016 Cuma

Kaliteli Sabun Malzemesi Nereden Alınır ?



Butik sabunlara olan merakımı herkes biliyor sanırım artık .Bu konuda sizlere daha önce bir çok kez paylaşımda bulunmuştum.Hatta geçtiğimiz günlerde snapchat hesabımda butik sabun nasıl yapılır sizlere canlı canlı anlatmıştım.Zaman zaman da snapchat'te butik sabun yapımı ile ilgili paylaşımlarda bulunuyorum.Takip etmek isterseniz snapchat:beyazbegonvil olarak takip edebilirsiniz.
Sabun ve kokulu taş malzemeleri satan Tatlıdilimler sitesinden elime ulaşan bir kargodan ve aldığım ürünlerden bahsetmek istiyorum sizlere.






   http://www.tatlidilimler.com/ 'den 1 adet kırmızı renkli sabun boyası ,1 kg kokulu taş tozu  ve iki adette silikon kalıp siparişi verdim.Kargom çok kısa süre içerisinde elimde oldu.Bu da sabun işi ile uğraşanlar için oldukça önemli bir nokta.Çünkü kendi siparişleri ellerine kısa sürede ulaşacak ki satış yapan kişilerde müşterilerine o kadar hızlı ürün gönderimi yapabilsin.Eğer hammadde üreticisiyseniz bu nokta oldukça önemli.Bu konuda tatlıdilimler sitesi ile hiç bir sıkıntı yaşamadım.

Peki butik sabun siparişi verirken dikkat etmeniz gereken bir başka nokta nedir ?
Kargonun sağ salim elinize ulaşabilmesi.Çünkü siparişlerinizde cam ürünlerde yer alabiliyor.Benim sipariş verdiğim sabun boyası yada sabun esansı gibi ürünler.Özellikle sabun boyasının yolda kırılması tüm ürünlerinize zarar verebilir ki bunu da eminim hiç istemezsiniz.
Tatlıdilimler'den kargom elime ulaştığında sitenin paketlemeyi nasıl yaptığını sizlerle snapchatte paylaşmıştım.Bu konuda oldukça özenliler.Kırmızı boya ayrı bir kap içerisinde çevresi kağıt ile sarılmış ve kap açılmaması için zımbalanmış bir şekildeydi.Kolinin içinde başka kırılacak bir malzeme olmamasına rağmen gelen ürünlerim kağıtlarla sarıp sarmalanmıştı.Bu konuda benden 10 puan aldılar :)

Sitenin güzel olan bir başka yanı da 50 tl ve üzeri siparişlerinizde kargonun ücretsiz olması.Bu da çok iyi bir şey bence.Çünkü sabun malzemeleri kilo olarak ağır ürünler olduğu için devasa kargo ücretleri ile karşılaşmanız mümkün.Bu da internet üzerinden butik sabun malzemesi alırken dikkat etmeniz gereken bir başka detay.

İşte tüm bu anlattıklarım benim butik sabun ve kokulu taş malzemeleri satan Tatlıdilimler.com sitesin'den gözlemlediklerimdi.Sizlerde alışverişlerinizde bu noktalara dikkat etmelisiniz .




3 yorum:

  1. Burada yapan arkadaşlarım sanırım tahtakaleden alıyorlarmış

    YanıtlaSil
  2. Mor renkli olan sabun şahane olmuş. Bende yakın zaman da bebek için olan kalıplardan satın alıcam yeğenime denicem bakalım olcak mı sabun dışında her şeye benzeyebilir :D :D

    YanıtlaSil
  3. Güzel bilgilendirici bir yazı olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil