14 Şubat 2016 Pazar

Uni Care Eye Disc Göz Temizleme Diskleri


     Uni care Eczacıbaşı firmasına ait bir ürün.Uni care eye discleri Adıyaman'a gelmeden önce Denizli'de Gratis'ten almıştım.Kutunun içerisinde yaklaşık 50 adet oldukça ince yapıda makyaj temizleme pedleri bulunuyor.Bu pedlerin içerisinde alkol,paraben ve sabun bulunmuyor.Bunun yanı sıra içerisinde kayısı yağı bulunuyor.Sizlere daha önce buradaki yazımda kayısı yağının ciltteki faydalarını paylaşmıştım.
 
     Uni Care eye discler göz makyajımı oldukça güzel temizliyor.Kullanımından gayet memnunum.Fakat makyaj temizleme konusunda ben tek bir bölge için değil komple yüz makyajımı temizleyebileceğim ürünleri kullanmayı daha çok seviyorum.Üşengeçlik var da biraz ruhumda :)
   
    Çok sık makyaj yapmayı seven biriyseniz bu pedler uzun süre dayanmayabilir.Ya da sürekli almak zorunda kalabilirsiniz.
 
    Ürün hakkında yapılan yorumlarda okuduğum ve dikkatimi çeken tek şikayet pedlerin çok ince olmasıydı.Fakat bu benim için çokta problem bir durum değil.

    Gratis'in kasa indirimleri meşhurdur ben öyle bir zamana denk gelmiştim ve uni care eye disci 5 tl gibi bir fiyata almıştım.

 
 

    

5 yorum:

  1. Bunun yeşil ambalajlısını kullandım ancak pek de bana hitap etmedi.

    YanıtlaSil
  2. paraben olmaması çok güzel, paraben zamanla cildi bozuyor maalesef, mutlaka alacağım, teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. ben bunları çok severek kullanmıştım gerçekten başarılı gözümü de yakmayan bir ürün ..bu markanın makyaj çıkarma mendilleri de harika aklında bulunsun..:-))

    YanıtlaSil
  4. Çok duydum ama henüz deneyimlemedim. güzel günelrde kullan.

    YanıtlaSil