18 Ocak 2016 Pazartesi

Son Trend I Simli Oje Modası


        Gün geçmiyor ki ojelerde yeni bir moda başlamasın.Bir zamanlar moda olan mıknatıslı ojeler tarihe karışırken yerine çıkan french oje akımı etkisini hala sürdürmekte.Ya simli ojeler ? Onlar da bir zamanlar oldukça modaydı.Sonra tıpkı mıknatıslı ojeler gibi tarihe karıştı .. Sonra bu moda döndü dolaştı yine simli ojelerde durdu.

        Simli ojeleri ister sade bir şekilde sürün isterseniz zemine sürdüğünüz farklı renkte bir oje ile kullanın.Nasıl kullanırsanız kullanın ama modaya uymayı moda olanı takip ediyorsanız mutlaka simli ojelerden edinin.

        Sürmesi kolay hatta kusurları kapatan ve kalıcılığı ciddi anlamda uzun olan simli ojelerin birde tırnaklardan çıkması kolay olsaydı tadından yenmezdi diyebilirim.Ben bu ojeler ile bu ara fazlaca haşır neşirim.Siz nasıl buluyorsunuz simli ojeleri ? Kullanan var mı aranızda? Tırnağınızdan çıkartırken simli ojenin kolay çıkması için uyguladığınız bir yöntem var mı ?

3 yorum:

  1. bu aralar çok fazla denk geliyorum bu ojelere çok hoş duruyorlar ama nedense alıp kullanmadım henüz :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bayılıyorum parlak şeylere :) Çıkartması hakikaten sinir ediyor. Simli ojelere özel oje çıkartıcı olması lazım :)

    YanıtlaSil
  3. ben de çok severim simli ojeyi..

    YanıtlaSil