27 Ocak 2016 Çarşamba

İkra Berra 'nın 3.Yaş Günü Nasıl Kutlandı ?

Geçtiğimiz günlerde benim canım arkadaşım,dostum Hatice'nin kızı İkra Berra'nın doğum günüydü.Hatta hatırlarsanız geçen sene burada ki yazımda İkra Berra'nın 2.yaşını nasıl kutladığımızı anlatmıştım sizlere.Harika bir gündü benim için.Hatta bu günün en güzel kısmı da doğum günü hazırlıklarında Haticemin yanında olmam ve ona yardım etmemdi.Keşke bu doğum gününde de yanında olabilseydim arkadaşımın ve yine beraber hazırlasaydık bizim tatlı cadımız İkra Berra'nın doğum gününü...Ama bu sefer ben onların yanında olamadım ne yazık ki.Ama bu güzel doğum gününü de sizlerle paylaşmadan geçemedim.

Herşey öyle özenli hazırlanmış ki içim gitti  :) Rengarenk jelibon gibi bir doğum günü masası hazırlamışlar.Bu doğum günü konseptini Hatice nasıl adlandırır bilmem ama ben bu konsepte gökkuşağı adını koydum :) Baksanıza gökkuşağı gibi rengarenk,capcanlı ama bir o kadar da temiz bir görünüm...



Hatice doğum günü pastası için bu sefer şeker hamurlu pasta tercih etmemiş.Bence iyi ki de böyle bir pasta tercih etmiş :) Hem görsel olarak hem de her ne kadar yemesemde eminim ki tad olarak ta çok güzel bir pasta olmuş.Diyeceksiniz ki tadına bakmadan nasıl karar verebilirsin.Şöyle ki şeker hamuru herkesin damak tadına hitap etmiyor.Şeker hamurlu pasta eminim çoğunuz bana katılacaktır sadece göze hitap ediyor.Tad olarak ise çoğu kişi pastasını tabağında bırakıyor...Benim arkadaşım da yedirsin içirsin çok ama çok sever :) İnsanların tabaklarında yemekleri kaldığında hiç mutlu olmaz bundan olacak ki tercihini böylesine güzel bir pastadan yana yapmış :)



İşte bu şirinliklere ben vuruldum :) Şeker hamuru olduğu için tadları nasıl bilmiyorum fakat görsel olarak kesinlikle 10 numaralar ve doğum günü masasını harika bir şekilde bütünlemişler. 


 Tüm bu güzellikleri ise Fatoş Butik Kurabiye yapmış...Eğer Denizli'de yaşıyorsanız kesinlikle doğum günü hazırlıklarını kendisine bırakabilirsiniz :)


4.yaş gününde beraber olabilmek dileği ile ...

5 yorum:

  1. Çok güzel bir sofra olmuş, Allah daha nice yaşlarını göstermeyi nasip etsin
    Bu arada blogumda çekiliş yapıyorum ve bu ilk çekilişim, katılırsanız çok memnun olurum, sevgiler http://mutlugunlugum.blogspot.com.tr/2016/01/ilk-cekilisim-kisiye-ozel-ahsap-tablo.html

    YanıtlaSil
  2. Doğum günü kutlu olsun İkra Berra'nın :) rengarenk cıvıl cıvıl bir doğumgünü hazırlığı olmuş çok güzel :)) şimdiki çocuklar ne şanslı, bizim çocukluğumuzda öylemiydi :))

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlış bir komset <3

    YanıtlaSil
  4. her şey çok güzel gözüküyor, nice mutlu yıllara hep birlikte :)

    YanıtlaSil
  5. pasta nefis olmuş bayıldım konsept de harika..

    YanıtlaSil