2 Ocak 2016 Cumartesi

Essence XXXL Nude Lipgloss-03 Taste The Sweets

Essence-XXXL Nude Lipgloss-03 TASTE THE SWEETS


Essence xxxl nude lipgloss'tan bahsetmeden önce sizlere lipgloss nedir sorusunun cevabını vermek istiyorum.Dudağa parlak bir görünüm veren hatta ıslak bir görünüm almasını sağlayan sıvı yapıdaki dudak parlatıcılarına verilen isimdir lipgloss...

Gelelim Essence XXXL nude lipgloss'umuzun nasıl bir ürün olduğuna.Eğer aradığımız dudağımıza ışıltı veren bir parlatıcı ise bu ürün bu işlevi tamamen karşılıyor.Belli belirsiz bir tonda kendisi bu yüzden renk tonunu fotoğraflayamadım.Kalıcılığı içinse gün boyu kalır diyemem.Gün içerisinde zaman zaman tazeleme yapmanız gerekir.

Ben essence xxxl nude lipgloss'u mat bir rujun üzerine parlaklık vermesi için kullanıyorum.Fırça yapısı yumuşak rahat sürebileceğiniz yapıda 5 ml'lik bir tüp içerisinde güzel bir parlatıcı.

Fotoğrafta da belirttiğim gibi benim kullandığım ürün kodu 03 Taste the Sweets.Fiyat olarakta yaklaşık 10 tl civarında olması lazım.Nereden bulabilirim diye soranlara ise Gratis'ten cevabını veririm :)

5 yorum:

  1. Essencein bu glossları oldukça iyi seviyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. essence ürününü çok seviyorum :) lip glossları da harika buna da mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Gloss'ün verdiği görüntüyü her ne kadar sevsemde kullanmak zor geliyor bana *-* Saçlarıma yapışıyor her seferinde :'(

    YanıtlaSil
  4. Bu seri gloss'ları gerçekten çok iyi.Bende severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. Essence ürünlerini bende beğeniyorum.Güle güle kullanın. Bloguma beklerim. Sevgiler...

    YanıtlaSil