18 Aralık 2015 Cuma

Yılbaşı Temalı Kanaviçe Pano _ Şablonlu



          Yılbaşı yaklaşmaktayken yeni yıl temalı bir kanaviçe işi yapmasam olmazdı.İnstagram hesaplarında öyle çok denk geldim ki yılbaşı temalı kanaviçe panolara bi hevesle bende yapayım dedim.Kanaviçe işinde acemliğim hala devam etmekte.Ama kanaviçeye olan sevgim gün geçtikçe artmakta.Pinterest'te crosssititch panolarında gezinirken saatler nasıl geçiyor anlamıyorum.Hayır pinterestte geçirdiğim zamanı pano işleyerek geçirsem ortaya bu gibi birden çok pano çıkacak ama neysee :))

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım ellerine sağlıkkk tam yılbaşı panosu olmuşşş

    YanıtlaSil
  2. Yine döktürmüşsün o marifetli ellerinle :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş benim konsept farklı, bende yapıyorum bu etamin çerçevelerden heveslendim sizlerden :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)
    Bende beklerim bloğuma Sevgiler :)

    YanıtlaSil