2 Aralık 2015 Çarşamba

Güveçte Kumpir Tarifi




Küçük güveç tabaklarına yapılan bu tarif sizinde favorileriniz arasında yerini alacak.Yapımı oldukça kolay bu tarife gelin hep birlikte bir göz atalım.

Malzemeler
Patates
Turşu
Kaşar Peyniri
Rus salatası
Sosis
Tuz



Patatesleri haşlayın ve rendeleyin.İçerisine daha önceden rendelediğiniz kaşar peynirinden ilave edin.Bu ilave işlemini patates sıcakken yapın ki kaşar peyniri içerisinde güzelce erisin.Güvecin içerisine ortası boş kalacak şekilde patates harcını yayın.Daha sonra içerisine iç malzemelerinizi ilave edin.Ben bu tarifi yaparken rus salatası,turşu ve sosis kullanmayı tercih ettim.Siz damak tadınıza göre iç malzemenizi değiştirebilirsiniz.Ben biraz üşengeçlik yapıp rus salatasını kendim yapmadım hazır aldım.Ama siz rus salatasını da kendiniz yapmak isterseniz daha önce buradaki yazımda rus salatası tarifini vermiştim.Bir göz atabilirsiniz.
Malzemelerimi yerleştirdikten sonra üzerine rendelediğim kaşar peynirinden ilave ettim ve fırına attım.180 derecelik fırında yaklaşık 20 dakika kadar beklettim.


Fırından çıktıktan sonra sizlere göstermek için hemen fotoğrafladım.Hem yapımı pratik hem de tadı bir harika güveçte kumpirin.Evdeki malzemelerinizle böyle bir tarifi sizde uygulayabilirsiniz.


Daha önce aranızda bu tarifi uygulayan oldu mu ? Uyguladıysanız önerileriniz var mı ? 

18 yorum:

  1. of of of offf ne etttinnnn akşam kumpir diye ağlıyodum evde :)

    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok pratik ve lezzetli olmuş peki içine tereyağ koymadın mı??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok cnm bunu yaparken koymadım kaşar peyniri ile patatesi karıştırdığım için.Ama konulabilir tabii hemde çok güzel bir lezzet verir :)

      Sil
  3. Kumpire bayilirim. Guvecte hic denememistim evde yemek icin idealmis bu guvec tabaklari. Evde duruyor en azindan bir ise yarasinlar ;)

    YanıtlaSil
  4. elinize sağlık çok severim kumpir bu da baya değişikmiş :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım en kısa sürede deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. güveçte kumpir çok hoşuma gitti deniycem inşallah ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Nefis görünüyor. En kısa zamanda deneyeceğim bu tarifi:))

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş, bende genelde fırında pişiriyorum patatesleri folyoya sarıp, öyle yapıyorum kumpiri ama bu da güzel olmuş, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bnde o şekilde önceden denemiştim gayet güzel oluyor :)

      Sil
  9. vuuu çok güzel gözüküyor :)

    YanıtlaSil
  10. Gece gece gördüm harika oldu :D Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Kumpiri çok severim, güzel bir tarifmiş denemek lazım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz tarifleri seviyorsan kesinlikle denemelisin canım :)

      Sil
  12. Ovv dumanı üstünde saldırmalık : )

    YanıtlaSil
  13. deneyeyim o zaman ben de :)

    YanıtlaSil