9 Aralık 2015 Çarşamba

Essence Sheer Shine Lipstick

Essence Sheer & Shine Lipstick _ 06  frosted

    Essence, hayvanlar üzerinde deney yapmayan firmalardan biri olması ile dikkat çekiyor.Hem uygun fiyatlı oluşu hem de ürün kalitesi ile ülkemizde de çok sevilen markalar arasında yerini aldığını düşünüyorum.

     Essence Sheer& shine'dan bahsetmeden önce lipstick nedir? sorusuna cevap vermek istiyorum.Rujdan biraz farklı, lipstick.Yağlı bir yapıda, çok belirgin olmayan renklerde daha çok dudağı koruma amaçlı üretilen bir ürün...

    Fotoğrafta gördüğünüz ürün Essence Sheer& Shine - 06 frosted kodlu uçuk pembe tonlarında bir lipstick.Yumuşak pırıltılı bir dokusu var.Sizlere bileğimde nasıl durduğunu göstermek çok isterdim fakat rengi çok hafif olduğu ve belirgin bir duruşu olmadığı için fotoğraflamakta güçlük çektim.Sheer & Shine'ı yanlız başına kullanırsanız dudaklarınızda da belirgin bir duruş yakalayamazsınız.Daha koyu renkli mat rujlar ile birlikte kullanılmasını öneririm.Ben sheer&shine lipsticki genelde bu şekilde kullanıyorum.

     Lipstick nedir? sorusunu cevaplarken dudağı koruma amaçlı üretilen bir ürün demiştim.Bu ürün dudağımda pek koruma yarattığı söylenemez.Hatta kullanım sonrası da biraz soyulmalar oldu.Fakat benim dudaklarım çoğu ruj ve lipstick ürünlerinde bu tepkileri veriyor. O yüzden herkeste aynı olumsuz etkiyi yaratır mı bilemiyorum.
   
     Essence sheer & shine lipstick için 1 ile 10 arasında bir puan verecek olsam 5 verebilirim.Yani orta ayarda bir ürün.Gratiste bulabilirsiniz.Fiyatıda 10-15 tl arasında değişiyor.
 
 
 


8 yorum:

  1. Essence markasına ait lip gloss kullanmıştım pek memnun kalmamıştım bu ürünü merak ettim doğrusu.Paylaşım için teşekkürler ve sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederimm :) Umarım bu ürünü aldığınızda memnun kalırsınız :)

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. çok pembe bana göre ama genel olarak essence'i seviyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında görünüşü öyle :) Hiç belirgin bir rengi yok sadece ışıltı veriyor.

      Sil
  4. Dudağı kurutmayan, nem sağlayan rujlara bayılıyorum. Deneyeceğim ürünler listesine eklendi. Teşekkür ederim. Bu arada blogunuza abone oldum bana da beklerim :) http://bluemavidemek.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Korumasını gözüm tutmadı anlattıklarından da fotoğrafına bayıldım. Muhteşemmm :)

    YanıtlaSil