1 Kasım 2015 Pazar

Trend I Saç Dövmesi Nedir ? Nasıl Kullanılır ?


Saç dövmesi nedir ? Geçtiğimiz senelerde Flash Tattoo'lar ile sıkça karşılaşmıştık.Şimdi ise flash tattooları saçlarınızda hayal edin..."Saçlarda dövme mi olurmuş hiç " demeyin. Scunci firması yapmış olucak !


Nasıl kullanılır bu saç dövmesi ? 

- Dövmeyi saçınızda uygulamak istediğiniz yere yapıştırın
-Dövmenin üzerinden ıslak pamuk yardımı ile güzelce geçin
-En sonda dövmenin kağıdını saçınızdan çıkartın.



 Peki saç dövmeleri nerelerde satılır ?

Tabii ki Gratislerden bulabilirsiniz :)



Nasıl buldunuz saç dövmelerini? Benim çok hoşuma gittiler.


6 yorum:

  1. İlk kez görüyorum, sonuncu yapraklı olan da gayet sık :) güzel bi yayın olmuş :) bir şey daha öğrendik sizden, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım güzel yorumun için :) Benimde en beğendiğim o oldu :)

      Sil
  2. normal flash tattoo ile de yapılabilir diye duydum bi denemer lazım bence :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım umarım yaza kadar gelir ..

    YanıtlaSil
  4. Çok şık duruyor. İlk defa gördüm ve çok beğendim.

    YanıtlaSil