9 Eylül 2015 Çarşamba

Murat Dalkılıç ve Merve Boluğur'un Harika Düğün Fotoğrafları


Geçtiğimiz günlerde dünya evine giren çiftin düğün fotoğraflarını görünce sizlerle paylaşmadan edemedim.Daha önce sizlere burada ki yazımda çiftin düğünlerinden bahsetmeştim.Şimdide elimde çok fotoğraf olmasa da çiftin düğün çekimlerine bir göz atalım



Merve Boluğur'un gelinliğini çok basit ,abiye gibi bulsam da bu fotoğraflarda oldukça hoş bir görüntü sağlamış gelinlikle .


Ben bu karelere bayıldım.Oldukça güzel olmuş...Fakat dikkat ettiniz mi boy farkını kapamak için boydan bir fotoğraf çekilmemişler :)Merve Boluğur ve Murat Dalkılıç çiftinin düğünleri ile ilgili araştırma yaparken bir haber de  Merve erdi Murat'ına başlığı ile karşılaştım. Oldukça hoş bir başlık olmamış mı :D

2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Nedense bu çok ünlü çiftler, çok gösterişli evlilikler yaptıklarında, evliliklerinden umutlu olamıyorum. Umarım evlilikleri mutlu ve uzun olur. Ben gelinliğin dantel detaylarını çok beğendim, ama gel gör ki size katılıyorum, gelinlik dediğin hele ilk evlilikse şöööyle kabarık olmalı :)
    Takibe aldım sizi, benim de şirin bir bloğum var, sizi de beklerim sevgiler....

    YanıtlaSil