13 Ağustos 2015 Perşembe

Ünlü Yaşam I Begüm Birgören'in Evi


Ben hep çevremdekilerin evlerini merak ederim.Sadece çevremdeki insanların evlerini merak etmekle kalmam ünlülerin evlerini de merak eder birde araştırırım :))) Çünkü bana göre bir ev dizaynı insanın ruhunu yansıtır.Sevdiği renkleri sevdiği objeleri görebilirim evlerinde.Hatta evin yapısına göre az çok kişiliğini bile anlayabilirim :))Bu merak ile bende bu yazıları oluşturmak için yola koyuldum.İnternette yaptığım araştırmalar ile ünlülerin evlerini buldum ve bu evlerin paylaşımına Begüm Birgören'in evi ile başladım :)) Gelin bakalım Begüm Birgören'in nasıl bir evi varmış.



Evin girişinde bir çok çiçek ile karşılaşılıyor.Ne kadar hoş değil mi evin girişine ferah bir hava vermiş bana kalırsa.Tabii benim gibi de değil anlaşılan :) Benim bugün aldığım çiçek bizim evde bir haftayı zor bitiriyor da :D


Yemek masasında kullanılan yeşil,mor,beyaz renkli sandalyelerde oldukça farklı bir görünüm vermiş.


Evde mistik bir köşe de mevcut hani :)) 


Bu evde benim en çok hoşuma giden kısım tabii ki de kitap okuma bölümü oldu.Koltuklar uzun süreli kitap okumak için pek rahat sayılmasalarda evde böyle bir köşenin olması güzel bir fikir olmuş.


                           L şeklinde kocaman bir koltuk oturma odası için ideal bir seçim olmuş.





Dikkat ettiniz mi evin çoğu bölümünde ahşap hakim.Her eşyanın mutlaka bir parçasında ahşap bir detay bulunuyor.Bu da evi modern ile eski tarz arasında kalmaktan kurtaramıyor.Siz nasıl buldunuz peki :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder