28 Ağustos 2015 Cuma

Şirin mi Şirin Dükkan _ Yeni 1Ev Likya


Fethiye'de tatil yaparken rastladım bu şirin mi şirin dükkana.Tek kelime ile harika dekorasyon ürünlerinin bulunduğu bir dükkan.Son zamanlarda instagramda sıkça karşılaştığımız dekoratif ürünlerin hepsi bu dükkanda var diyebilirim.Neler mi var? Gelin hep birlikte sizler için fotoğrafladığım ürünlere bakalım.
Dekorasyon objelerine olan ilgimi artık bilmeyen yok sanırım.Bu dükkanı gördüğümde iyi ki ben burdayken açılmamış dedim.Yoksa her gidip gelmeye birşeyler alırdım aile bütçesini sarsardım valla :)



Dükkan rengarenk ürünler ile dolu.Nereye bakcağımı neyi inceleyeceğimi şaşırdım.


Son zamanlarda instagram hesaplarında da sıkça karşılaştığımız renk renk bardaklar burada da vardı.









            Arabalı bardaklar nasıllar ama :))) Çok orijinal değil mi?








                              Sizde benim gibi dekorasyon ürünlerine meraklı iseniz Fethiye'ye yolunuz düşerse mutlaka bu şirin dükkana uğramalısınız.Yeni 1ev Fethiye merkez'de Vakıfbank'ın hizasına bir dükkan.Nasıl buldunuz Yeni 1ev'i ? Ben hayran kaldım ya siz :)?

4 yorum:

  1. oyyyyyy bayıldım tam benlikmiş orası ama taaa fethiyede kocaeline şube açsalar ya :))))))))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla denizliyede açsalar hiç fena olmaz :))

      Sil
  2. Harika! İstanbul da da buna benzer bir yer görmüştüm. Fırsat bulabilirsem ilk fırsatta tekrar uğrayıp şirincik şeyler alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbulda mutlaka bu tarz yerler vardır o yüzden çok şanslısınız :) Denizli'de bu tarz yerler yok denecek kadar az :)

      Sil