1 Temmuz 2015 Çarşamba

Denizli'de Sendromdan Uzak Bir Cafe _ Down Cafe

Denizli'de harika bir cafe açıldı.Daha tam olarak resmi açılışı yapılmamış olmasına rağmen Down Cafe sosyal medyada sesini duyurmaya başladı ve faaliyete geçtiği ilk günden beri yoğun bir ilgi ile karşılandı.
                           


         
           Down Cafe'nin çalışanlarının bir kısmı Down sendromlu çocuklar bir kısmı ise Özel Eğitim almış kişiler...Tabi içlerinde bunların her ikisini de kapsamayan çalışanlarda mevcut :)
         
                                              

            Down Cafe ,Down Sendromlu Çocuklara harika bir ortam hazırlamış bence.Down sendromlu çocuklar burada hem çalışıyorlar,hem de bu cafede sosyalleşme ortamı buluyorlar.Gözlemlerime göre gelen müşterilerde o kadar nezih insanlar ki bu çocuklarla sohbet ediyor , ilgileniyorlar .Böylece bu çocukların sosyalleşmesine katkıda bulunuyorlar.




Evimize her ne kadar uzak bir mesafede olsada Down Cafe bundan sonra uğrak mekanımız olacak.Çünkü Denizli'de bundan daha samimi daha içten bir mekan bulabileceğimizi sanmıyorum.Eğer sizde Denizli'de yaşıyorsanız yada yolunuz Denizli'ye düşerse mutlaka Down Cafeye uğramalısınız. Kınıklı Karakolunun karşısında rahatça bulabileceğiniz konumda...


Down Cafe'nin oluşturulmasında katkıda bulunan herkese teşekkürlerimi sunuyorum.Denizli dışında başka bir ildede böyle bir cafe mevcut mu bilemiyorum ,ben şimdiye kadar hiç denk gelmemiştim. Eğer sizin oralarda varsa böyle güzel projeye sahip bir cafe lütfen benimle paylaşın :) Hatta sizin oralarda böyle bir cafe yoksa neden sizin belediyenizde böyle bir proje başlatmasın ? Belki içinizden biri böyle bir projeyi hayata geçirmek için belediye ile iş birliği yapar :) Neden olmasın ?

2 yorum:

  1. Bende yurtdisinda yasayan bir denizlili olarak tatilimi dört gözle bekliyorum down cafeyi ziyaret etmek icin.

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasına yeni katıldım arkadaşlıklar kurmaya geldim bloguma beklerim :) cileklireccel.blogspot.com

    YanıtlaSil