22 Nisan 2015 Çarşamba

ESSENCE Stay Natural Concealer Nasıl Bir Ürün ?


Dün İnstagram hesabımda birazcık bahsetmiştim Essence stay natural concealer'dan.İnstagramda paylaşıpta blogda yazmamak olur mu hiç :)))) Olmaz tabii.Haydi gelin bakalım Essence Stay Natural Concealer Nasıl bir ürünmüş?


 İnstagramda da bahsettiğim gibi yıllardır en büyük sorunum gözlerimin altında oluşan mor görünüm. Uzun zamandır bu görünümü en aza indirmek için iyi bir kapatıcı arıyordum.Bu süreçte de bir çok ürün denedim tabii.Bu deneyipte memnun kalmadığım ürünleride yakın zamanda sizlerle paylaşıyor olacağım.

İyi bir göz altı kapatıcısı ararken Gratis satıcısının önerisi ile aldım essence stay natural göz altı kapatıcısını.İyi ki de almışım diyorum şimdi.Gözlerimin altında olan mor görünümü bir nebzede olsa aza indirdi diyebilirim.Bu ürünü fondöten ile yada bb krem ile kullanmanızı öneriyorum.Daha kalıcı bir sonuç alabilirsiniz.Ben cilt tipime göre soft nude 3 numarasını tercih ettim.Sizde seçim yaparken testerını deneyip öyle karar verin alacağınız ürünün numarasına.Yoksa rastgele bir seçim sizi pekte memnun etmeyebilir.Bu yüzden satıcıdan destek alın :))

Bu ürünün tek sıkıntısı çok çabuk bitiyor olması.Fiyatı 7 tl olunca bu sıkıntıda ortadan kalkıyor tabii :)

İşte instagram hesabım ___  https://instagram.com/beyazbegonvilblog/


8 yorum:

  1. Denemek lazım artık böyle ürünleri göz altım hafiften renklenmeye başladı ara ara dai olsa:) ayrıca seni mimledim profilime baktığında göreceksin canım;)

    YanıtlaSil
  2. ürünü aldım içinden gelmiyo nasıl açabilrim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm ürünün baş kısmını çevir sağ tarafa doğru. Çevirirken fırça kısmından gelicek içindeki sivi:)

      Sil
  3. Bu ürün sivilce lekelerini kapatmada kullanılabilir mi sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım sivilce lekelerinde fondoten kullanmak daha iyi olur bence:)

      Sil
  4. Benim asansor sistemi bozuk cikti ve degistiremiyorum ne yapabilirim sizce

    YanıtlaSil
  5. Sağ tarafa doğru çeviriyorum bayağı denedim hatta sola doğru da denedim gelmedi bi türlü

    YanıtlaSil