1 Nisan 2015 Çarşamba

Cosmed Day to Day Cilt Temizleme Jeli Nasıl Bir Ürün?

Cosmed day to day ile 13 aralıkta düzenlediğim blogger buluşma etkinliği sayesinde tanıştım.
Cosmed yetkilileri blogger etkinliğine gelip bizlere cosmed ürünlerinin tanıtımlarıni yaptılar. Sadece tanıtım yapmakla kalmayıp katılımcı bloggerların cilt ve saç analizlerini yaptılar ve bu sonuçlara göre bizlere ürünler önerdiler.Blogger etkinliğimız ile ilgili yazılarıma asagidaki linklerden ulaşabilirsiniz.

Gelelim cosmed day to day jelin nasıl bir ürün  olduğuna.





Yaklaşık 1 ay boyunca kullanmıştım bu ürünü.Kullanmistim diyorum çünkü bu guzel üründen sonra yeni bir ürün daha keşfettim. Hangi ürün mu ? Buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz yeni keşfettiğim cilt temizleme jeline

Günlük olarak makyaj yapıyorsanız kesinlikle günlük bir cilt temizleme jeli kullanmalısınız.Aksi halde sivilceli bozuk bir cilde sahip olursunuz.

Comed day to day cilt temizleme jeli cildimi gayet iyi temizliyor ve kullanım sonrası cildime ferahlık veriyor.Bu olumlu deneyim sonucu sizlere gönül rahatlığı ile önerebilirim
Unutmayın Cosmed ürünlerine sadece eczanelerden ulaşabilirsiniz.


Beyazbegonvil ile Denizlili Bloggerlar Buluşuyor Etkinliğinden Eğlenceli Görüntüler
Beyaz Begonvil ile Denizli'li Bloggerlar Buluştu / Etkinlik Sponsorlarımız
Beyazbegonvil'le Denizlili Bloggerlar Buluşuyor Etkinlik Hazırlıkları
Denizlili Bloggerlar Buket Çikolata'da Buluştu


2 yorum:

  1. merhaba cnm bende kullanıyorum kokusu çok güzel bir ürün

    YanıtlaSil
  2. Ben de memnunum. Aynı zamanda da çok bereketli bir ürün :) uzun zaman gidiyor..

    YanıtlaSil